additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

US Intelligence reveals report on the presence of aliens

المخابرات الأمريكية تكشف عن تقريرها بشأن وجود كائنات فضائية

U.S. intelligence said Friday in a long-awaited report that there is no evidence of aliens, acknowledging that dozens of phenomena seen by military pilots are inexplicable.

The report, published by the Office of the Director of National Intelligence, said: “There may not be a single explanation” for these phenomena, the report said, adding that “we do not currently have enough information in our databases to attribute these incidents to specific reasons,” according to the AFP.

In the report, which dates back to incidents between 2004 and 2021, U.S. intelligence agencies acknowledge that there is no explanation for more than 140 phenomena, but concluded that all the information gathered remains “largely inconclusive.”

Last year, the U.S. Congress ordered the executive branch to keep the public informed of the activities of the Pentagon unit responsible for studying these phenomena, which were entrusted to the U.S. Navy, after being shrouded in secrecy for decades.

However, the report, overseen by the Intelligence Services Department, may disappoint those convinced of the existence of aliens, who were excited after the serious television show “60 Minutes” aired a video investigation.

What raised interest was that former President Barack Obama said on a comedy show this week that when he arrived at the White House, he asked if there was a secret laboratory “where samples of objects and spacecraft were stored.” “They did some research and the answer was no,” he said with a smile.

“What’s right, and I’m serious is that there are videos and pictures of objects in the sky that we don’t know exactly what they are,” Obama said.

Last year, the Pentagon released videos filmed by U.S. Navy pilots showing their surveillance during flight of what appeared to be foreign objects.

One of these clips, in black and white, dates back to November 2004, while the other two are from January 2015.

أعلنت المخابرات الأمريكية الجمعة في تقرير طال انتظاره أنه لا يوجد دليل على وجود كائنات فضائية، مع الإقرار بأن عشرات الظواهر التي شاهدها طيارون عسكريون لا يمكن تفسيرها.

وقال التقرير الذي نشره مكتب المدير المخابرات القومية “ربما لا يوجد تفسير واحد” لهذه الظواهر، مضيفا “ليس لدينا حاليا معلومات كافية في قواعد بياناتنا لنعزو هذه الحوادث إلى أسباب محددة” وفقا لوكالة ” أ ف ب”.

وفي التقرير الذي يعود إلى حوادث وقعت بين عامي 2004 و2021، تعترف أجهزة المخابرات الأمريكية بعدم وجود تفسير لأكثر من 140 ظاهرة، لكنها خلصت إلى أن كل المعلومات التي تم جمعها لا تزال “غير حاسمة إلى حد كبير”.

وأمر الكونغرس الأمريكي العام الفائت السلطة التنفيذية باطلاع عامة الناس على نشاطات وحدة البنتاغون المسؤولة عن دراسة هذه الظواهر التي أوكلت إلى البحرية الأمريكية، بعدما بقيت محاطة بالسرية لعقود.

إلّا أن التقرير الذي أشرفت عليه إدارة أجهزة الاستخبارات قد يخيّب آمال المقتنعين بوجود الكائنات الفضائية والذين تجددت حماستهم بعد عرض برنامج “60 دقيقة” التلفزيوني الجدّي تحقيقاً مصوراً عن الموضوع.

وما زاد التشويق أن الرئيس السابق باراك أوباما روى في برنامج كوميدي هذا الأسبوع أنه سأل عندما وصل إلى البيت الأبيض عما إذا كان يوجد مختبر سري “تُحفَظ فيه عينات الكائنات والمركبات الفضائية”.. وأضاف مبتسماً “لقد أجروا بعض الأبحاث وكانت الإجابة لا”.

وأضاف أوباما “ما هو صحيح وفي ذلك أنا جاد هو أن ثمة مقاطع فيديو وصوراً لأجسام في السماء لا نعرف ما هي بالضبط”.

ونشر البنتاغون العام الماضي مقاطع فيديو صوّرها طيارون من البحرية الأمريكية تظهر رصدهم خلال الطيران ما يبدو أنها أجسام غريبة.

ويعود تاريخ أحد هذه المقاطع علما بأنها باللونين الأبيض والأسود، إلى نوفمبر 2004، في حين أن المقطعين الآخرين من يناير 2015.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format