additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

Egypt allows vaccinated people to access Its territory under these conditions

مصر تسمح للمطعمين بالدخول إليها وفق هذه الشروط

Egypt will allow travelers who have received full doses of approved Coronavirus vaccines to enter without a PCR test, the Egyptian Ministry of Health said Thursday.

According to Egyptian media, travellers must submit certificates with QR code stating that they received full doses of one of the six Covid-19 vaccines approved by Egypt and the World Health Organization at least two weeks before their arrival.

The Egyptian Ministry of Health said in a leaflet distributed to airports and ports that this includes vaccines approved by the World Health Organization and the Egyptian Medicine Authority, taking into account the time period, within 14 days of obtaining the second dose of vaccines given in two doses:

(Pfizer- AstraZeneca- Moderna- Sinopharm – Sinovac – Sputnik), or 14 days after the first dose of the Johnson & Johnson vaccine, for countries not affected by coronavirus-mutated strains.

“The vaccination certificate in the passenger’s possession is reviewed and the certificates approved in the country (issuing authority) are accepted, without abrasion, deletion or addition, and containing a QR Code. These certificates are accepted after verification by the issuing authority.”

It continued: Arrivals from countries affected by the mutated strains of the Coronavirus will undergo a rapid test upon arrival, while all travelers who did not receive the vaccine must submit a PCR test result.

قالت وزارة الصحة المصرية، يوم الخميس، إن مصر ستسمح للمسافرين الذين تلقوا جرعات كاملة من لقاحات فيروس كورونا المعتمدة بالدخول دون إجراء اختبار تفاعل البلمرة المتسلسل (PCR).

وحسب وسائل إعلام مصرية، يجب على المسافرين تقديم شهادات تتضمن رمز الاستجابة السريعة (QR CODE) تفيد بأنهم تلقوا جرعات كاملة من أحد لقاحات كوفيد-19 الستة المعتمدة لدى مصر ومنظمة الصحة العالمية قبل أسبوعين على الأقل من وصولهم.

وقالت وزارة الصحة المصرية – فى منشور وزعته على المطارات والموانى – إن ذلك يتضمن اللقاحات الحاصلة على مُوافقات من منظمة الصحة العالمية وهيئة الدواء المصرية، على أن يراعي الفترة الزمنية، وذلك بمرور 14 يومًا من الحصول على الجرعة الثانية من اللقاحات التي تُعطى على جرعتين وهي: (فايزر – أسترازينيكا – موديرنا – سينوفارم – سينوفاك – سبوتنيك)، أو مرور 14 يومًا من الحصول على الجرعة الأولى من لقاح جونسون أند جونسون، وذلك بالنسبة للدول غير المُتأثرة بالسلالات المُتحورة من كورونا.

وأضافت: “يتم مراجعة شهادة التطعيم بحوزه الراكب وقبول الشهادات المُعتمدة في الدولة (جهة الإصدار)، دون کشط أو شطب أو إضافة وتحتوي على QR Code ويتم قبول هذه الشهادات بعد التحقق من جهة الإصدار”.

وتابعت: سيخضع الوافدون من البلدان المتأثرة بسلالات متحورة من فيروس كورونا لاختبار سريع عند الوصول، بينما يجب على جميع المسافرين الذين لم يحصلوا على اللقاح تقديم نتيجة اختبار (PCR).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format