additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

“Microsoft” launches “Windows 11” .. When will it be available?

“مايكروسوفت” تطلق “ويندوز ١١”.. متى يكون متاحًا؟

Cnet

Nearly six years on from the release of Windows 10, Microsoft has finally unveiled the Windows 11 operating system, featuring a cleaner, more Mac-like design and some new features. Windows 11 will be available as a free download for existing Windows users this holiday season, according to a Microsoft blog post published after a virtual event on Thursday. 

The free upgrade will begin to roll out to eligible Windows 10 PCs around the holidays, and will continue into 2022, the post said. No specific date was announced.

If you haven’t updated to Windows 10 yet, you can still take advantage of a trick for downloading Windows 10 free that still works. Now would be a good time to make the switch to prepare your machine for the Windows 11 upgrade. 

كشفت شركة مايكروسوفت النقاب عن الجيل التالي من برنامجها “ويندوز” (ويندوز 11)، الذي يحتوي على قائمة بداية جديدة، وميزات أخرى.

وسيكون الإصدار الأحدث من نظام التشغيل الرئيسي لمايكروسوفت، والذي تم الإعلان عنه، الخميس، خليفة لنظام التشغيل (ويندوز 10)، الذي طرحته الشركة لأول مرة في عام 2015، وفقا لما نقله موقع “الحرة” عن “أسوشيتد برس”.

ومن المتوقع أن يصبح (ويندوز 11) متاحا في وقت لاحق من هذا العام على الحواسيب الجديدة وغيرها، وسيتوفر من خلال عملية تحديث مجانية لمن يمتلكون نسخة من (ويندوز 10).

وأُطلقت النسخة الأولى من ويندوز في عام 1985، حيث كانت تقدم للمبتدئين “واجهة مستخدم برسومات” حتى يتمكنوا من النقر فوق الرموز، والقوائم باستخدام الفأرة بدلا من كتابة الأوامر في شاشة فارغة.

ويعد ذلك جزءا أساسيا من أعمال مايكروسوفت منذ ذلك الحين رغم تضاؤل تأثيرها مع انخفاض مبيعات الحواسيب مع رواج سوق وزيادة استخدام الهواتف الذكية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format