additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

UEFA Cancels Away Goals Rule

يويفا يلغي قاعدة أفضلية الهدف المحرز في أرض المنافس

QNA

Nyon, Switzerland: The European Football Association (UEFA) officially cancelled the away goal rule in all club competitions, with the decision to take effect as of the qualifiers for the 2021-2022 season competitions.

UEFA began applying the away goals rule in the 1965-66 season to determine the winner in two home and away matches if the two teams were equal in the total score, where the team that scored more goals away from home wins, but this rule was criticized last season after some matches were held in Neutral stadiums without fans due to the Coronavirus (COVID-19) pandemic.

This rule will be replaced by two additional periods of 15 minutes each at the end of the return match, followed by penalty kicks if the two teams remain tied.

UEFA also said that since away goals no longer give preference to determining the winner of two home and away matches, this rule will also be removed from the criteria used to determine the classification when two or more teams are equal on points in the group stage. 

قنا

نيون /سويسرا/: أعلن الاتحاد الأوروبي لكرة القدم /يويفا/ بشكل رسمي اليوم، إلغاء قاعدة أفضلية الهدف المحرز في أرض المنافس في جميع مسابقات الأندية التي ينظمها على مستوى الرجال والسيدات والشباب على أن يسري القرار اعتبارا من تصفيات مسابقات موسم 2021-2022.

وبدأ الـ/يويفا/ في تطبيق قاعدة الأهداف خارج ملعبه في موسم 1965- 1966 لتحديد الفائز في مواجهتي ذهاب وإياب إذا تساوى الفريقان في النتيجة الإجمالية حيث يفوز الفريق الذي سجل أهدافا أكثر خارج ملعبه لكن هذه القاعدة تعرضت لانتقادات الموسم الماضي بعد أن أقيمت بعض المباريات في ملاعب محايدة بدون جماهير بسبب وباء /كوفيد-19/.

وسيتم استبدال هذه القاعدة بشوطين إضافيين بواقع 15 دقيقة لكل شوط في نهاية مباراة الإياب تليها ركلات ترجيح إذا استمر التعادل قائما بين الفريقين.

وقال الـ/يويفا/ أيضا إنه نظرا لأن الأهداف خارج الأرض لم تعد تمنح أفضلية لتحديد الفائز في مواجهتي ذهاب وإياب فإنه سيتم أيضا إلغاء هذه القاعدة من المعايير المستخدمة لتحديد التصنيف عندما يتساوى فريقان أو أكثر في النقاط في دور المجموعات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format