additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

Switzerland announces easing of travel restrictions for citizens and residents of Qatar

للمواطنين والمقيمين في قطر .. سويسرا تعلن تخفيف قيود السفر

The Consulate General of the State of Qatar in Geneva alerted Qatari citizens wishing to travel to Switzerland of the Swiss government’s decision today, June 23, to ease a number of measures related to Covid 19 that it had imposed on March 19, 2020.

In a statement on “easing restrictions on entry into Switzerland”, it posted on its Twitter account on Wednesday:

* Qatari citizens and travellers of other nationalities from Qatar will be allowed from June 26 to enter Switzerland for tourism purposes provided that 14 days have passed since the second dose of vaccination was received without the need to undergo quarantine or other examinations.

* The competent Swiss authorities report that they accept all vaccines approved in Switzerland or approved by WHO.

* Restrictions on entry into Switzerland will continue on people from countries where some kind of worrying strains of the virus are spreading.

It called for updates on the conditions of entry into Swiss territory through the following website: www.sem.admin.ch/sem/en/home.html

Qatari citizens can also obtain more relevant information by contacting the Swiss Embassy in Doha.

نبهت القنصلية العامة لدولة قطر في جنيف المواطنين القطريين الراغبين في السفر إلى سويسرا بقرار الحكومة السويسرية اليوم 23 يونيو الجاري بشأن تخفيف عدد من الإجراءات المرتبطة بفيروس كورونا “كوفيد 19” التي كانت فرضتها في 19 مارس 2020.

وأوضحت في بيان حول “تخفيف القيود المفروضة على الدخول الى سويسرا” نشرته عبر حسابها بموقع تويتر اليوم الأربعاء أنه:

* سيٌسمح للمواطنين القطريين، والمسافرين من جنسيات أخرى، القادمين من دولة قطر، اعتباراً من 26 يونيو الجاري، بالدخول إلى سويسرا ومنها بغرض السياحة شريطة مرور 14 يوماً من تلقي الجرعة الثانية من التطعيم وذلك دون الحاجة للخضوع للحجر الصحي أو فحوصات أخرى.

* تفيد السلطات السويسرية المختصة أنها تقبل جميع اللقاحات المعتمدة في سويسرا أو تلك المعتمدة من قبل منظمة الصحة العالمية.

* ستستمر القيود المفروضة على الدخول إلى سويسرا على الأشخاص القادمين من البلدان التي ينتشر فيها نوع من المتحورات المقلقة من الفيروس.

ودعت إلى الاطلاع على مستجدات شروط الدخول إلى الأراضي السويسرية من خلال الموقع الإلكتروني التالي: www.sem.admin.ch/sem/en/home.html

كما يمكن للمواطنين القطريين الحصول على المزيد من المعلومات ذات الصلة بالاتصال بسفارة سويسرا في الدوحة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format