additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Msheireb Properties Receives 2021 USGBC Middle East Leadership Award

مشيرب العقارية تفوز بجائزة الريادة في الشرق الأوسط ٢٠٢١

QNA

Doha: Msheireb Properties, Qatar’s leading sustainable property developer, received the 2021 USGBC Middle East Leadership Award from the U.S. Green Building Council (USGBC), appreciating the companys Outstanding Commitment to Advancing Green Building for its flagship project Msheireb Downtown Doha, the world’s first sustainable downtown regeneration project.

As the only winner for this award from Qatar, the prestigious award marks a new milestone achievement for Msheireb Properties joining an impressive slate of awardees that include organizations, projects and individuals around the world who are using green building and sustainable practices to improve the quality of life for those around them.

This year’s recipients were recognized at the USGBC Leadership Awards Ceremony that took place recently during the inaugural USGBC Live virtual event.

“Following a difficult year, it is truly inspiring to recognize our green building leaders that have continued their commitment to green building and sustainable communities while adapting to the changing environments around us,” said President and CEO of USGBC Mahesh Ramanujam. “The 2021 USGBC Leadership Award awardees have improved our world through the power of green building and it is their contributions and work that have helped our communities stay safe and healthy.”

Msheireb Properties, the national real estate developer and a subsidiary of Qatar Foundation, developed the flagship project Msheireb Downtown Doha as one of the smartest and most sustainable city districts in the world. With all Gold or Platinum LEED-certified buildings, the district adheres to the highest standards in green building and smart services. Msheireb Properties aims to enrich and enhance people’s lives by building the most sustainable and smartest city that is an ideal destination for living, leisure, and business.

The Acting CEO Msheireb Properties Ali Al Kuwari said: “We are proud to receive such a prestigious award and be recognized by one of the most prominent sustainability organizations in the world. It is another milestone in our successful journey, demonstrating our vision to be the leading developer of sustainable cities in Qatar and the region. We thank the U.S. Green Building Council for their effort and are confident that such recognitions will inspire more companies to follow their standards”.

The 2021 USGBC Leadership Award recipients represent some of the best of USGBC’s 10,000 member organizations, a network of committed professionals with more than 106,000 LEED commercial projects in more than 180 countries and territories around the world. The efforts of the awardees stand out as exceptional examples of sustainability leadership among a strong and growing network of projects, companies and individuals.

قنا

الدوحة: فازت مشيرب العقارية، بجائزة الريادة في الشرق الأوسط 2021 من المجلس الأمريكي للأبنية الخضراء، وذلك تقديراً لالتزامها الاستثنائي بتعزيز البناء الأخضر المتمثل في مشروعها الرائد مشيرب قلب الدوحة، المشروع الأول لإحياء وسط مدينة مستدام في العالم.

وتعتبر مشيرب العقارية الشركة الوحيدة من دولة قطر التي حققت هذا الإنجاز، لتنضم إلى قائمة المؤسسات والشركات والمشاريع الرائدة حول العالم ،ممن تعتمد في عملها مبدأ البناء الأخضر والممارسات المستدامة بهدف تحسين حياة الناس والمجتمعات.

وتم تكريم الفائزين في حفل جوائز الريادة الذي أقامه مؤخراً المجلس الامريكي للأبنية الخضراء افتراضياً عبر /الإنترنت/.

وفي هذا السياق، قال السيد مانيش رامانوجام، الرئيس والرئيس التنفيذي للمجلس الأمريكي للأبنية الخضراء :” بعد عام حافل بالظروف الصعبة، إنه من المهم حقاً تكريم المؤسسات والشركات الرائدة في مجال الأبنية الخضراء التي واصلت التزامها بهذا النهج وبالمجتمعات المستدامة ونجحت في التأقلم مع البيئة والظروف المتغيرة من حولنا” .. مضيفا “وقد عمل الفائزون بجوائز المجلس الامريكي للأبنية الخضراء 2021 على تحسين عالمنا من خلال إظهار أهمية المباني الخضراء ومساهمتها في مساعدة المجتمعات في البقاء بأمان وسلامة وصحة جيدة”.

وقد جاء تكريم مشيرب العقارية، تقديراً لمشروعها الرائد مشيرب قلب الدوحة الذي يعد واحداً من المدن الأذكى والأكثر استدامة في العالم، وقد حصلت جميع المباني في المدينة على تصنيف LEED الذهبي أو البلاتيني لترشيد وكفاءة استهلاك الطاقة، بينما التزمت المدينة بأعلى معايير الأبنية الخضراء والخدمات الذكية.

وتهدف مشيرب العقارية إلى إثراء حياة الناس والمجتمعات وتحسين طريقة عيشهم من خلال بناء مدينة ذكية ومستدامة بالكامل لتصبح وجهة مثالية للسكن والعمل والترفيه.

وصرح المهندس علي الكواري، الرئيس التنفيذي بالوكالة لمشيرب العقارية :” نفتخر بفوزنا بجائزة الريادة في الاستدامة المرموقة التي تقدمها واحدة من أعرق المؤسسات المعنية بالاستدامة في العالم”، مشيرا إلى أن هذه الجائزة تمثل إنجازاً جديداً في رحلة مشيرب العقارية الناجحة وتعكس رؤيتها في تعزيز مكانتها كشركة رائدة في تطوير المدن المستدامة في قطر والمنطقة، معربا عن شكره للمجلس الامريكي للأبنية الخضراء على جهوده القيمة، قائلا “نحن على ثقة بأن هذه الجوائز ستلهم العديد من الشركات الأخرى لتتبع هذه المعايير المستدامة المهمة”.

يمثل الفائزون بجوائز الريادة من المجلس الأمريكي للأبنية الخضراء مجموعة من بين أكثر من 1000 شركة ومؤسسة عضوة في المجلس، وتضم شبكة من المحترفين والخبراء يعملون في أكثر من 106،000 مشروع حاصل على شهادات LEED لكفاءة وترشيد الطاقة في أكثر من 180 بلداً ومقاطعة حول العالم، وتمثل جهود الفائزين بالجوائز نماذج استثنائية للقيادة في مجال الاستدامة من بين عدد كبير من المشاريع الكبيرة والشركات والأفراد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format