additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Qatar Airways Expands Its US Services to Over 100 Weekly Flights

القطرية تزيد من عدد رحلاتها إلى الولايات المتحدة إلى أكثر من ١٠٠ رحلة أسبوعيّاً

QNA

Doha: Qatar Airways announced that it will expand its US services to more than 100 weekly flights across its 12 gateways.

Four US gateways Chicago, Los Angeles, New York and Washington D.C. – will offer double daily flights, Dallas-Fort Worth increases to 12 flights per week with Boston, Miami, Philadelphia, San Francisco and Seattle all growing to a daily service.

HE Qatar Airways Group Chief Executive Akbar Al Baker, said: “We are proud to be the leading international airline providing safe and reliable connectivity to and from the United States via the only 5-Star COVID-19 Safety Rated Airport in the Middle East, Hamad International Airport. Qatar Airways has remained committed to the United States throughout the pandemic, adding two new destinations with San Francisco and Seattle, while increasing flights across our 12 gateways to optimize connections with our growing network of over 140 destinations.

“We have also strengthened our strategic partnerships with Alaska Airlines, American Airlines and JetBlue enabling us to connect to more cities and airports in the United States than any other airline, providing US travelers the most convenient way to travel internationally this summer. As we continue to lead the recovery of international travel, we will remain focused on providing seamless, safe and reliable connectivity to our millions of passengers and providing an unparalleled travel experience every time they choose to fly with Qatar Airways,” HE Al Baker added.

قنا

الدوحة: أعلنت الخطوط الجوية القطرية الناقلة الوطنية لدولة قطر عن زيادة عدد رحلاتها إلى أكثر من 100 رحلة أسبوعيا إلى 12 وجهة أمريكية، وسيرتفع عدد رحلاتها إلى مدن شيكاغو ولوس أنجلوس ونيويورك والعاصمة واشنطن إلى رحلتين يوميا لكل وجهة، فيما ستزيد من عدد الرحلات إلى دالاس فورت وورث إلى 12 رحلة أسبوعيا، وستسير رحلة يوميا إلى كل من بوسطن وميامي وسان فرانسيسكو وفيلادلفيا وسياتل.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية، إن الخطوط الجوية القطرية تؤكد التزامها تجاه الولايات المتحدة الامريكية طوال جائحة فيروس كورونا / كوفيد-19/ مع إطلاق رحلاتها إلى سان فرانسيسكو وسياتل، وزيادة عدد رحلاتها إلى وجهاتها الـ12 في الولايات المتحدة، لتتيح أفضل خيارات السفر عبر شبكة وجهاتها التي تضم أكثر من 140 وجهة عالميا.

وأضاف سعادته أن /القطرية/ عززت من شراكاتها الاستراتيجية مع خطوط ألاسكا الجوية والخطوط الجوية الأمريكية وخطوط جيت بلو الجوية، لتتيح للمسافرين خيارات سفر متنوعة إلى العديد من المدن والمطارات في الولايات المتحدة، ولتمكن المسافرين من الولايات المتحدة من الاستمتاع بأفضل خيارات السفر العالمية إلى كل مكان هذا الصيف.

وأكد أن الخطوط الجوية القطرية ستواصل التركيز على توفير خيارات سفر سلسة وأكثر أمانا وموثوقية للملايين من المسافرين، مع الاستمرار في كسب ثقتهم في كل مرة يختارون فيها السفر معها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format