additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various🇶🇦 DOHA

Chess World Champion Carlsen Through to Katara Bullet Championship Quarter-Finals

تأهل النرويجي ماغنوس بطل العالم إلى ثمن نهائي بطولة كتارا الدولية المفتوحة الثانية للشطرنج

QNA

Doha: World champion Magnus Carlsen reached the quarter-finals of Katara Bullet Championship, organized by Qatar Chess Federation in cooperation with Katara.

The competition is organized virtually through lichess.org.

More than 5,143 players took part in the competition, including 100 International Masters.

President Qatar Chess Federation Mohamed Al Mudahka expressed his delight with the strong level of participation in the competition.

قنا

الدوحة: تأهل النرويجي ماغنوس كارلسن /بطل العالم/ إلى الدور ثمن النهائي من بطولة كتارا الدولية المفتوحة الثانية للشطرنج التي ينظمها حاليا الاتحاد القطري للعبة، بالتعاون مع المؤسسة العامة للحي الثقافي /كتارا/.

وتقام منافسات البطولة وفق نظام اللعب عن بعد عبر موقع /lichess.org/ بنظام الشطرنج /Bullet/.

كما تأهل إلى الدور ثمن النهائي أيضا كل من الروسي فلاديسلاف كوفالييف والألماني سافان راسموس والمجري باب جيالا والأوكراني الكسندر بورتنيك والهندي ناريانان والبيلاروسي سيرجي زيغالكو والأمريكي راي روبسون والأذربيجاني فوجار راسولوف والروسي ديمتري أندريغن والكولومبي جابرييل خوسيه جاردوزو.

يشار إلى أن البطولة تشهد مشاركة نحو 5 آلاف و143 لاعبا ولاعبة بينهم 110 أستاذة دوليين كبار يمثلون نخبة من أبطال العالم و223 لاعبا من أصحاب الألقاب الدولية.

وأعرب السيد محمد المضاحكة رئيس الاتحاد القطري للشطرنج عن سعادته للمشاركة الكبيرة التي سجلتها بطولة /كتارا/ الدولية، منوها بالتعاون الكبير بين الاتحاد و/كتارا/.. ومتوقعا أن تتواصل الإثارة في البطولة في آخر يومين منها في ظل وصول أفضل المنافسين في العالم إلى الأدوار النهائية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format