additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government🦠Coronavirus

QRCS Calls for Supporting Equal Vaccination against COVID-19

الهلال الأحمر القطري يناشد الجميع للعمل لدعم المساواة في التطعيم ضد كوفيد-١٩

QNA

Doha: Executive Director of the International Relief and Development Sector in Qatar Red Crescent Society (QRCS) Faisal Mohammed Al Emadi invited everyone to participate in the “IAmVaccinatedIDonated” campaign, launched by QRCS recently, which aims to raise $100 million in donations, in cooperation with several local and international vaccination efforts.

In a statement on the occasion of the World Refugee Day, which falls on June 20, Al Emadi said that the campaign is continuing and is needed more now than ever, especially as fears of the virus’s transformation continue and its effects on people continue, adding that the world has agreed that the only solution to save lives from COVID-19 and return to normal life is vaccination.

Al Emadi called on the society to contribute to this noble humanitarian campaign which is a form of saving lives, especially in the face of unequal opportunities in some countries.

“If vaccination is an option for some, millions of people in need dream of acquiring it, and as they hold on to life, we continue to give the generous donations of philanthropists that we are accustomed to in every humanitarian appeal, how now that we donate we will limit the spread of this deadly disease and contribute to saving lives. Hope to return to normal life, which has become a dream for the whole world,” added Al Emadi. 

قنا

الدوحة: دعا السيد فيصل محمد العمادي المدير التنفيذي لقطاع الإغاثة والتنمية الدولية بالهلال الأحمر القطري، الجميع إلى المشاركة في حملة /أنا تطعمت أنا تبرعت/، التي أطلقها الهلال أواخر شهر أبريل الماضي، وتهدف إلى جمع تبرعات بقيمة 100 مليون دولار أمريكي، في إطار دعم جهود التلقيح الدولية ضد فيروس كورونا /كوفيد-19/، لصالح ملايين المستفيدين من اللاجئين والنازحين والمهاجرين وخاصة في منطقتنا، وذلك بالتعاون مع عدة جهات على المستوى المحلي والدولي.

وأكد العمادي، في تصريح له بمناسبة اليوم العالمي للاجئين الذي يوافق 20 يونيو من كل عام، أن “الحملة مستمرة وتزداد الحاجة إليها الآن أكثر من أي وقت مضى، خاصة مع استمرار المخاوف من تحور الفيروس وازدياد حدة تأثيراته على الأشخاص”، مضيفا أن “العالم قد أجمع على أن الحل الوحيد لإنقاذ الأفراد من /كوفيد-19/ والعودة إلى الحياة الطبيعية هو التطعيم”.

وتابع “ندعو الجميع إلى المساهمة في هذه الحملة الإنسانية النبيلة، التي هي شكل من أشكال إنقاذ الأرواح لاسيما في ظل عدم تكافؤ الفرص في أخذ التطعيم في بعض الدول، وأيضا شكل من أشكال المساهمة في عودة نمط الحياة الطبيعي والذي لا يمثل فيه الفيروس خطرا وتهديدا لحياة البشر”.

وقال “إذا كان التطعيم خيارا بالنسبة للبعض، فإن الملايين من المحتاجين يحلمون باقتنائه، ومع تمسكهم بالحياة، نستمر نحن في العطاء الذي تحركه تبرعات المحسنين السخية التي تعودنا عليها في كل نداء إنساني، كيف الآن ونحن بتبرعنا سنحد من انتشار هذا المرض القاتل ونساهم في إنقاذ الأرواح وبعث الأمل في العودة إلى الحياة الطبيعية التي باتت حلما للعالم أجمع”.

وختم العمادي بقوله: ” نناشد الجميع، حكومات ومؤسسات، شركات وأفرادا، للعمل سويا لدعم المساواة في التطعيم، وضمان حق اللاجئين والنازحين والمهاجرين في حصولهم على التطعيم ضد /كوفيد-19/، وإن حملة /أنا تطعمت أنا تبرعت/ مستمرة بحيث توفر للأفراد والمؤسسات إمكانية المساهمة في هذه الجهود الإنسانية العالمية، ذلك أنه لن يكون أحد في مأمن حتى نكون جميعا في أمان”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format