additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

A Concert at a Lebanese gas station

حفلة غنائية بمحطة وقود لبنانية

News Agencies

Beirut: Lebanon’s fuel shortage crisis has turned into an outlet for Lebanese waiting in queues to get the minimum amount of gas to drive their cars.

Fuel shortage crisis at petrol stations prompted a citizen to hold an evening concert, during which he played the keyboard and performed a parody inspired by the fuel crisis to the tunes of the song “Ghannili Shway Shway”.

The video has trended on social media, particularly on Twitter, without mentioning where and when.

The gas crisis forced the Lebanese to make many adjustments to their lives and forced them to give up normal habits related to their daily commute and resort to previously unimaginable solutions.

Lebanese Energy Minister Raymond Ghajar had confirmed that the country’s fuel support would not last and would eventually stop.

وكالات

بيروت: تحوّلت أزمةُ نقص المحروقات في لبنان، إلى مُتنفّس عند محطات تعبئة الوقود، للبنانيّين المنتظرين في طوابير للحصول على الحدّ الأدنى من البنزين لتسيير سياراتهم. أزمة السيارات على محطات البنزين، دفعت بأحد المُواطنين إلى إقامة حفل غنائيّ مسائيّ، عزفَ خلاله على آلة الأورغ وغنّى على أنغام أغنية «غنّيلي شوية شوية» كلماتٍ مستوحاة من أزمة البنزين. وقد انتشر مقطع الفيديو على مواقع التواصل الاجتماعي، لا سيما «تويتر»، من دون تحديد مكانه وزمانه. وفرضت أزمة البنزين على اللبنانيين إدخال تعديلات كثيرة على حياتهم وأجبرتهم على التنازل عن عادات طبيعية تتعلّق بتنقلاتهم اليوميّة واللجوء إلى حلول لم تكن متصورةً من قبل.

وكان وزير الطاقة اللبنانيّ ريمون غجر أكّد أن دعم البلاد للبنزين لن يدوم وسيتوقّف في نهاية المطاف.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format