additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Euro 2020

Euro 2020: Germany Defeat Portugal

كأس أمم أوروبا: ألمانيا تستعيد توازنها وتفوز على البرتغال

QNA

Munich: Germany defeated Portugal 4-2 on Saturday in matchday 2 of Group F at the Allianz Arena in Munich, Germany.

Cristiano Ronaldo opened the scoring for Portugal in the 15th minute. Germany replied with four goals by Ruben Dias (35th – own goal), Raphael Guerreiro (39th – own goal), Kay Havertz (51st minute), and Ruben Gosens (60th minute).

Diogo Jota added the second for Portugal in the 67th minute.

Germany won their first three points after losing in matchday 1 to France.

France are on top of Group F with four points, followed by Germany with three points ahead of Portugal with goal differences, then Hungary with a single point. 

قنا

ميونخ: حسمت ألمانيا المواجهة مع البرتغال /حاملة اللقب/ واستعادت توازنها بالفوز عليها 4 / 2 في المباراة التي جرت بينهما يوم الأمس في الجولة الثانية من مباريات المجموعة السادسة /مجموعة الموت/ من دور المجموعات لبطولة كأس أوروبا لكرة القدم.

افتتح كريستيانو رونالدو التسجيل للمنتخب البرتغالي في الدقيقة 15، ثم رد المنتخب الألماني بهدفين سجلهما البرتغاليان روبن دياز ورافاييل جوريرو بالخطأ في شباك منتخب بلادهما في الدقيقتين 35 و39.

وفي الشوط الثاني، أضاف كاي هافيرتز وروبن جوسنس الهدفين الثالث والرابع للمنتخب الألماني في الدقيقتين 51 و60، ثم قلص دييجو جوتا الفارق وسجل الهدف الثاني للبرتغال في الدقيقة 67.

واستعاد المنتخب الألماني، الذي يخوض آخر بطولة له تحت قيادة مديره الفني الحالي يواخيم لوف، توازنه بالشكل الأمثل إثر هزيمته في المباراة الأولى أمام المنتخب الفرنسي بطل العالم بهدف نظيف، وحصد أول ثلاث نقاط له في المجموعة، متساويا في ذلك مع المنتخب البرتغالي الذي كان قد استهل مشواره في البطولة بالفوز على نظيره المجري 3 / صفر.

وشهدت المجموعة ذاتها في وقت سابق اليوم، تعادل المنتخب الفرنسي مع نظيره المجري 1 / 1.. لتشتعل المنافسة بين فرق المجموعة.

وستشهد الجولة الثالثة والأخيرة من مباريات المجموعة، لقاء المنتخب الألماني مع نظيره المجري، بينما يواجه المنتخب البرتغالي نظيره الفرنسي متصدر المجموعة برصيد أربع نقاط.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format