additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

What is the story of the tablets America is developing for Coronavirus?

ما قصة الحبوب التي تطورها أمريكا لعلاج كورونا؟

The U.S. government will invest $3.2 billion to develop Coronavirus tablets, the U.S. Department of Health announced Thursday.

According to US media, the tablets, which will be used to reduce symptoms after infection, are under development and could begin to reach pharmacies by the end of this year, pending the completion of clinical trials.

The White House is scheduled to hold a press conference on coronavirus plans with Anthony Fauci, the nation’s top infectious disease expert.

Fauci, director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases and a key supporter of the program, said he looked forward to the time when Coronavirus patients could get antiviral tablets from the pharmacy once the result was positive.

On Thursday, the New York Times first reported on the administration’s plans for tablets.

Such treatment could keep patients out of hospital and potentially save many lives in the coming years, and where the virus becomes a constant threat despite the distribution of effective vaccines, the newspaper said.

The new influx of funds will accelerate clinical trials of a few promising candidate drugs, and if all goes well, some of these tablets may become available by the end of this year.

At the beginning of the epidemic, U.S. researchers began testing antiviral drugs in people hospitalized with sever coronavirus cases, but many of those trials failed to show any benefit from antivirals.

أعلنت وزارة الصحة الأمريكية، الخميس، أن الحكومة الأمريكية ستستثمر 3.2 مليار دولار لتطوير أقراص مضادة لفيروسات كورونا.

ووفق وسائل إعلام أمريكية، فإن الحبوب، التي سيجري استخدامها لتقليل الأعراض بعد الإصابة، قيد التطوير ويمكن أن تبدأ في الوصول إلى الصيدليات بحلول نهاية العام الجاري، في انتظار الانتهاء من التجارب السريرية.

ومن المقرر أن يعقد البيت الأبيض مؤتمراً صحفياً حول خطط فيروس كورونا مع أنتوني فاوتشي، أكبر خبراء الأمراض المعدية في البلاد.

وقال فاوتشي، مدير المعهد الوطني للحساسية والأمراض المعدية، والداعم الرئيسي للبرنامج، إنه يتطلع إلى الوقت الذي يمكن فيه لمرضى فيروس كورونا الحصول على أقراص مضادة للفيروسات من الصيدلية بمجرد أن تكون النتيجة إيجابية.

ونشرت صحيفة “نيويورك تايمز”، الخميس، لأول مرة أنباء عن خطط الإدارة بشأن الحبوب.

وقالت الصحيفة إنه يمكن لمثل هذا العلاج أن يبقي المرضى خارج المستشفى ويحتمل أن ينقذ العديد من الأرواح في السنوات القادمة، وحيث يصبح الفيروس تهديداً دائماً على الرغم من توزيع اللقاحات الفعالة.

وسيؤدي التدفق الجديد للأموال إلى تسريع التجارب السريرية لعدد قليل من الأدوية المرشحة الواعدة، وإذا سارت الأمور على ما يرام ، فقد تصبح بعض هذه الحبوب متاحة بحلول نهاية هذا العام.

وفي بداية الوباء، بدأ الباحثون الأمريكيون في اختبار الأدوية المضادة للفيروسات الموجودة لدى الأشخاص الذين جرى نقلهم إلى المستشفى مصابين بفيروس كورونا بشكل حاد، لكن العديد من تلك التجارب فشلت في إظهار أي فائدة من مضادات الفيروسات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format