additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health😎 LifeStyle🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

Mobile and foot patrols in commercial complexes

دوريات متحركة وراجلة بالمجمعات التجارية

Al-Raya – WGOQatar Translation 

Doha: Lt. Col. Massoud Jamaan al-Qahtani, head of EHTERAZ cell at the National Command Center, said security authorities will continue in the coming period on the same approach they have begun since the beginning of the Coronavirus pandemic and proceed according to the plan designed to combat it.

“There will be mobile patrols to make sure there are no violations of precautionary measures, and there will be foot patrols in coordination with private security personnel in commercial complexes, to make sure that the status of people entering these complexes is in green,” Lt. Col. Al-Qahtani said in an interview with Qatar TV’s “Our Lives” program yesterday.

He explained that if anyone who violates these precautionary measures is apprehended, he will be drawn a report at the time and the report will be forwarded to the competent security department, which in turn will refer him to the Public Prosecutor’s Office.

He stressed that all indications indicate that we are moving in the right direction, as evidenced by the continuous decline in the number of infections from day to day, pointing out that the Ministry of Interior has a conviction that controlling this virus is a collective responsibility, and that integration of the efforts of the state and individuals is required in order to control this pandemic.

He said: Starting today, weddings will be allowed, and we call on everyone to abide by precautionary procedures and allowable numbers, social spacing and take all measures to ensure that we do not go backwards.

According to the head of EHTERAZ cell at the National Command Center, since the beginning of the pandemic, the Ministry of Interior has been keen to harness all the possibilities to support the Ministry of Health in addressing it, and the security departments of the Ministry have been in constant contact with the relevant authorities in the Ministry of Health and other ministries and agencies of the state, as part of the implementation of the government’s plan to address the epidemic.

الراية

الدوحة: أكد المقدم مسعود جمعان القحطاني، رئيس خلية احتراز بمركز القيادة الوطني، أن الجهات الأمنيّة سوف تستمر خلال الفترة القادمة على نفس النهج الذي بدأته منذ بداية انتشار جائحة كورونا والسير وفق الخُطة الموضوعة لمكافحتها حتى الوصول إلى بر الأمان.

وقال المقدم القحطاني في حوار مع برنامج «حياتنا» على تليفزيون قطر أمس: ستكون هناك دوريات مُتحركة للتأكد من عدم وجود مخالفات للإجراءات الاحترازية، كما ستكون هناك دوريات راجلة بالتنسيق مع رجال الأمن الخاص في المجمعات التجارية، للتأكد من أن حالة الأشخاص – الذين يدخلون إلى هذه المجمعات – على تطبيق احتراز لديهم باللون الاخضر.

وأوضح أنه في حال ضبط أي شخص مُخالف لتلك الإجراءات الاحترازية فإنه سيتم تحرير محضر ضبط له في نفس الوقت ثم إحالة المحضر إلى الإدارة الأمنية المُختصة، التي ستقوم بدورها بإحالته إلى النيابة العامة.

وأكد أن كل المؤشرات تدل على أننا نسير في الاتجاه الصحيح، بدليل الانخفاض المُستمر والمتواصل في أعداد الإصابات من يوم إلى آخر، لافتًا إلى أن وزارة الداخلية لديها قناعة بأن السيطرة على هذا الفيروس مسؤولية جماعية، وأن التكامل بين جهود الدولة والأفراد أمر مطلوب من أجل السيطرة على هذه الجائحة.

وقال: بداية من اليوم فإن حفلات الزفاف سوف يُسمح بها، وندعو الجميع إلى التقيّد بالإجراءات الاحترازية والأعداد المسموح بها، والتباعد الاجتماعي واتخاذ كافة الإجراءات التي تضمن عدم العودة إلى الوراء.

وأفاد رئيس خلية احتراز بمركز القيادة الوطني بأنه منذ بداية ظهور الجائحة حرصت وزارة الداخلية على تسخير كافة الإمكانات من أجل دعم وزارة الصحة في التصدّي لها، كما أن الإدارات الأمنية التابعة للوزارة كانت على تواصل دائم مع الجهات المعنية في وزارة الصحة، وباقي وزارات وأجهزة الدولة الأخرى، وذلك في إطار تنفيذ الخُطة التي وضعتها الحكومة لمواجهة هذا الوباء.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
5
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format