additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

Dutch to ditch most facemasks rules as COVID cases fall

هولندا تتخلص من معظم قوانين الكمامات مع انخفاض حالات كوفيد-١٩

Reuters

Amsterdam: Face masks will mostly no longer be required across the Netherlands and other restrictions will ease from next week, after a drop in COVID-19 cases, Prime Minister Mark Rutte said on Friday.

Most limits on group sizes will also be lifted from June 26, as long as people can keep at least 1.5 metres (5 ft) apart, he told a news conference.

“This is a special moment”, Rutte said. “Many times I have stood here to tell you what you can’t do. But now we can focus on what is possible.”

No new limits will be set on the number of guests allowed in stores, bars and restaurants, Rutte said, as long as they keep their distance, or show that they have been vaccinated or have a negative test.

“We can expect a beautiful summer”, Rutte said. “But we need to remain cautious. There are many uncertainties towards the autumn. You can always be stabbed in the back by a new variant.”

People will still need to wear masks on public transport and in airports, where distancing is not possible.

Coronavirus infections in the Netherlands have dropped to their lowest levels in nine months in recent weeks as the rollout of vaccinations has gathered pace.

Earlier this month authorities let bars and restaurants reopen.

Around 13 million vaccinations have been administered in the country of 17.5 million people as of Friday. The government has said it is aiming to offer each Dutch adult at least one shot by mid-July.

Almost 1.7 million coronavirus infections have been confirmed in the Netherlands, and more than 27,000 deaths.

 قنا

امستردام: أعلن السيد مارك روتي رئيس الوزراء الهولندي، يوم أمس، عن تخفيف جديد للقيود المفروضة لمكافحة تفشي جائحة كورونا /كوفيد-19/ اعتبارا من يوم السبت المقبل الموافق 26 يونيو الجاري، مؤكدا أن البلاد “تخطو خطوة كبيرة نحو الحياة بدون قيود”.

وأوضح روتي، في تصريحات، أنه اعتبارا من هذا التاريخ، لن يكون وضع الكمامة إلزاميا في كل الأماكن التي يمكن احترام التباعد الاجتماعي فيها، غير أن هذا الأمر سيبقى إلزاميا في وسائل النقل المشترك والمدارس المتوسطة والثانويات.

وذكر أنه سيسمح للمقاهي والمطاعم ببث مباريات كأس أوروبا لكرة القدم على شاشات كبيرة في باحاتها الخارجية وقاعاتها الداخلية اعتبارا من نهاية الأسبوع المقبل، شرط أن يجلس الزبائن مع احترام مسافة لا تقل عن متر ونصف، على أن تقيم الحكومة في منتصف أغسطس المقبل الوضع، حيث يمكن أن تقرر التخلي عن تدابير احترازية أخرى مثل التباعد الاجتماعي.

يشار إلى أن السلطات الهولندية سمحت للمطاعم منذ 5 يونيو الجاري باستقبال الزبائن في باحاتها الخارجية، وكانت قد ألغت قبل ذلك حظر التجول.

ومنذ بدء الجائحة، سجلت هولندا التي تعد أكثر من 17 مليون نسمة، أكثر من مليون ونصف مليون إصابة بـ /كوفيد-19/ وأكثر من 17700 وفاة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format