additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Euro 2020

Italy First Team to Qualify for European Championship Knockout Stage

كأس أوروبا: ايطاليا أول المتأهلين لدور الـ ١٦ بفوزها على سويسرا بثلاثية نظيفة

QNA

Rome: In-form Italy became the first team to reach the knockout stage of the European Championship with another impressive Group A showing in victory over Switzerland.

Roberto Mancini’s side thumped Turkey on the opening day of the tournament and made it back-to-back 3-0 wins courtesy of another sprightly performance in Rome.

Sassuolo midfielder Manuel Locatelli scored twice, first by finishing off a move he started by tapping in from Domenico Berardi’s darting run and cutback.

Italy’s passing and pressing was far superior to their opponents and Locatelli’s fizzing strike from the edge of the area underlined their control of the contest.

Lazio striker Ciro Immobile’s long-range drive, which squirmed under goalkeeper Yann Sommer, completed a comprehensive victory late on.

Switzerland barely threatened an Italian backline that has now gone 10 games without conceding in all competitions.

قنا

روما: حقق المنتخب الإيطالي فوزه الثاني تواليا وجاء على حساب نظيره السويسري 3 / صفر في المباراة التي جرت بينهما يوم الأمس في الجولة الثانية لمباريات المجموعة الأولى من مرحلة المجموعات ببطولة كاس اوروبا لكرة القدم وبات منتخب الإيطالي أول المتأهلين لدور الـ16 .

افتتح لاعب الوسط لوكاتيلي التسجيل من متابعة سهلة لتمريرة عرضية من دومينيكو بيراردي زميله في ساسولو في الدقيقة 26 .. وعاد نفس اللاعب واحرز الهدف الثاني بتسديدة على حدود منطقة الجزاء في الدقيقة 52 .. ثم أضاف تشيرو إيموبيلي الهدف الثالث قبل دقيقة واحدة من نهاية المباراة.

وبذلك حجز المنتخب الإيطالي، الفائز باللقب عام 1968، بطاقة الصعود للأدوار الإقصائية دون انتظار نتيجة لقائه الأخير في المجموعة أمام ويلز، بعدما رفع رصيده إلى ست نقاط، محققا العلامة الكاملة حتى الآن، بفارق نقطتين أمام أقرب ملاحقيه منتخب ويلز والذي حقق الفوز على نظيره التركي 2 / صفر في وقت سابق من اليوم .

وواصل منتخب إيطاليا، الذي لم يتلق أي هدف للمباراة التاسعة على التوالي، عروضه القوية تحت قيادة مدربه روبيرتو مانشيني، حيث حقق انتصاره التاسع تواليا في مختلف المسابقات، كما حافظ على سجله خاليا من الهزائم للمباراة التاسعة والعشرين على التوالي بجميع البطولات.

وأصبح منتخب إيطاليا، الذي فاز 3 / صفر أيضا على تركيا في الجولة الأولى للمجموعة، مطالبا بتفادي الخسارة أمام ويلز في الجولة الثالثة يوم /الأحد/ المقبل لمعادلة رقمه القياسي بتحقيق أطول سلسلة دون هزيمة، والتي حققها مع المدرب الراحل فيتوريو بوتسو برصيد 30 مباراة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format