additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🚦Traffic🇶🇦 DOHA

Proposals for heavy penalties for using phone while driving

مقترحات بعقوبات مغلظة للانشغال بالهاتف أثناء القيادة

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Specialists and citizens stressed the high risk of excessive speed that often lead to fatal accidents that cause pain and sorrow in the hearts of parents who lose their precious children as a result of wrong behaviors, leaving psychological wounds that are difficult to heal over time.

In a survey for Al-Sharq, they pointed out that the likelihood of accidents is serious and increases when the driver is young and under the influence of social media and phone preoccupation while driving, suggesting raising the age of obtaining a driver’s license to over 20 years so the vehicle driver would be more mature.

They stressed the centrality of the role of parents in raising young people on positive and calm behaviors in dealing with vehicles, especially since the circuits specialized in emptying their energies in this field are available, pointing out the importance of intensifying traffic awareness among young people.

الشرق

الدوحة: شدد مختصون ومواطنون على الخطورة الكبيرة التي تنتج عن السرعة الزائدة وتؤدي في أغلب الأحيان إلى حوادث مميتة تخلف الألم والحسرة في قلوب آباء وأمهات يفقدون فلذات أكبادهم نتيجة لسلوكيات خاطئة، تاركة هذه الحوادث جروحا نفسية يصعب تضميدها بمرور الزمن.

ولفتوا في استطلاع لـ”الشرق” إلى أن احتمالات وقوع الحوادث خطيرة وتزيد عندما يكون السائق شابا وتحت تأثير استعمال وسائل التواصل الاجتماعي والانشغال بالهاتف أثناء القيادة، مقترحين رفع سن الحصول على رخصة السياقة إلى ما فوق 20 سنة ليكون قائد المركبة أكثر نضجا.

وشددوا التأكيد على محورية دور أولياء الأمور في تنشئة الشباب على سلوكيات ايجابية وهادئة في التعامل مع المركبات خاصة وان الحلبات المختصة بإفراغ طاقاتهم في هذا المجال متوفرة، لافتين إلى أهمية تكثيف التوعية المرورية وسط الشباب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
3
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format