additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Foreign Minister Meets Egyptian Counterpart

وزير الخارجية يجتمع مع نظيره المصري

QNA

Doha: HE Deputy Prime Minister and Minister of Foreign Affairs Sheikh Mohammed bin Abdulrahman Al-Thani met on Monday with HE Minister of Foreign Affairs of the Arab Republic of Egypt Sameh Shoukry, who is currently visiting the country.

During the meeting, they reviewed bilateral cooperation relations between the two brotherly countries, especially in the field of investment, and the exchange of support in international forums, in addition to the latest developments in the region, particularly the developments of the Palestinian Cause and the current situation in Libya.

The two sides stressed the importance of coordinating the regional efforts to reach solutions that guarantee the security and stability of the region and encourage joint cooperation.

During the meeting, HE Deputy Prime Minister and Minister of Foreign Affairs noted the positive developments in the relations between the two countries, stressing that these developments enhance the security and stability of the region.

HE the Foreign Minister renewed the State of Qatar’s thanks to the Arab Republic of Egypt for its efforts that contributed to the recent ceasefire in the Gaza Strip and stressed the leading role of the Egyptian community in the public and private sectors.

For his part, HE Sameh Shoukry expressed the Arab Republic of Egypt’s thanks to the State of Qatar for holding the emergency consultative meeting on the Renaissance Dam in Doha.

HE the Egyptian Foreign Minister commended the efforts of the State of Qatar through its chairmanship of the Ministerial Committee of the Arab League, wishing success to HE the Deputy Prime Minister and Minister of Foreign Affairs in this regard and expressed his thanks to the State of Qatar for its care of the Egyptian community. 

قنا

الدوحة: اجتمع سعادة الشيخ محمد بن عبدالرحمن آل ثاني، نائب رئيس مجلس الوزراء وزير الخارجية، يوم الأمس، مع سعادة السيد سامح شكري، وزير الخارجية في جمهورية مصر العربية، الذي يزور البلاد حالياً.

جرى خلال الاجتماع استعراض علاقات التعاون الثنائي بين البلدين الشقيقين لا سيما في مجال الاستثمار، وتبادل الدعم بينهما في المحافل الدولية، بالإضافة إلى آخر تطورات الأوضاع في المنطقة خاصة مستجدات القضية الفلسطينية والوضع الراهن في ليبيا.

وشدد الجانبان على أهمية تنسيق الجهود الإقليمية للتوصل إلى حلول تضمن أمن واستقرار المنطقة، وتشجع على التعاون المشترك.

ونوه سعادة نائب رئيس مجلس الوزراء وزير الخارجية ، خلال الاجتماع، بالتطورات الإيجابية التي تشهدها العلاقات بين البلدين الشقيقين، مؤكدا أن هذه التطورات تصب في مصلحة تعزيز أمن واستقرار المنطقة.

وجدد سعادته شكر دولة قطر لجمهورية مصر العربية على جهودها التي أسهمت في وقف إطلاق النار في قطاع غزة مؤخراً، كما أكد على الدور الرائد للجالية المصرية في القطاعين الحكومي والخاص.

من جانبه، أعرب سعادة السيد سامح شكري، عن شكر جمهورية مصر العربية لدولة قطر على استجابتها لعقد الحوار التشاوري الطارئ بشأن سد النهضة في الدوحة.

وأثنى سعادته على جهود دولة قطر من خلال رئاستها للجنة الوزارية في جامعة الدول العربية، معربا في هذا الصدد عن تمنياته بالتوفيق لسعادة نائب رئيس مجلس الوزراء وزير الخارجية، كما عبر عن شكره لدولة قطر على اهتمامها بالجالية المصرية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
3
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format