additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

Qatar Athletics Team Participate in the Arab Games in Tunisia

المنتخب القطري لألعاب القوى يشارك في البطولة العربية بتونس

QNA

Doha: Qatar’s athletics team will participate in the Arab games that act as qualifiers to the Tokyo Olympics 2020, which is set to take place in Tunisia from June 16-20.

A total of 420 athletes from 20 countries will take part in the competition.

The Qatari team left Doha today heading to Tunisia, chaired by the Secretary-General of Qatar Athletics Federation Mohammed Eissa Al Fadala. 

قنا

الدوحة: يشارك المنتخب القطري لألعاب القوى في منافسات البطولة العربية الترشيحية للألعاب الأولمبية /طوكيو 2020/ التي تقام في تونس بملعب (رادس) خلال الفترة من 16 الى 20 يونيو الجاري، بمشاركة حوالي 420 رياضيا ورياضية يمثلون 20 بلدا.

وقد غادرت بعثة المنتخب القطري اليوم الدوحة متجهة الى تونس، برئاسة السيد محمد عيسى الفضالة أمين السر العام للاتحاد القطري للعبة.

ويمثل المنتخب القطري في البطولة كل من اللاعبين: توسن اغنودي في مسابقة 100 م، وفيمي اقنودي في مسابقة 100 م الى 200 م، ومبارك محمود رابي في مسابقة 800 م، وعبدالرحمن سعيد حسن في مسابقة 800 م الى 1500 م، وأواب بارو في مسابقة 110م حواجز، وأشرف حسين عثمان في مسابقة 400 م حواجز، وعمار عبيد عبدالمجيد في مسابقة 400 م حواجز، وحمدي علي ابكر في مسابقة الوثب العالي، وأشرف امجد الصيفي في مسابقة إطاحة المطرقة، وبشاير عبيد المنورية في مسابقة 100 م الوثب الطويل (سيدات)، ورانيا رائد الناجي في مسابقة رمي المطرقة (سيدات).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format