additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🌍 World🦠Coronavirus

Our embassy in Sarajevo explains the facilited conditions for Qataris to enter Bosnia and Herzegovina

سفارتنا في “سراييفو” توضح شروط وتسهيلات دخول القطريين إلى البوسنة والهرسك

The Embassy of the State of Qatar in Bosnia and Herzegovina announced that the Council of Ministers of Bosnia and Herzegovina issued a resolution that includes facilited conditions for foreigners to enter the country.

In a statement on its Twitter account, the Embassy noted the conditions imposed on Qatari citizens wishing to enter Bosnia as follows:

Foreigners have the right to enter Bosnia and Herzegovina if they have either a negative PCR test result or a rapid antibodies test, provided that the test period does not exceed 48 hours if they come from an EU country; As for those coming from another country, the test period should not exceed 72 hours to the moment of arrival at the border crossing in Bosnia and Herzegovina.

Foreigners are also allowed to enter Bosnia and Herzegovina if they had a certificate proving that they had received two doses of the “Covid-19” vaccine within a period of no less than 14 days from the date of arrival at the border crossing in Bosnia and Herzegovina, or if a period of no less than 14 days had passed from receiving a single dose, as is the case with some types of vaccines.

A foreigner is also allowed to enter Bosnia and Herzegovina if he possesses a medical certificate proving that he has recovered from the “Covid-19” virus, with a period of no less than 14 days and no more than 180 days has since recovery from infection before reaching the border crossing to Bosnia and Herzegovina.

As for children under the age of 7 who travel with their parents: they do not meet the above conditions, i.e. they can travel without taking or possessing one of the tests at the mentioned points.

أعلنت سفارة دولة قطر لدى البوسنة والهرسك أن مجلس وزراء البوسنة والهرسك أصدر قرارا يتضمن تسهيلات لشروط دخول الأجانب إلى البلاد.

ونوهت السفارة في بيان عبر حسابها في تويتر للمواطنين القطريين الراغبين في الدخول إلى البوسنة بالشروط المفروضة وهي كالتالي:

يحق للأجانب دخول البوسنة والهرسك إذا كان بحيازتهم إما اختبار PCR سلبي أو تحليل الأجسام المضادة السريع على أن لا تتجاوز مدة الاختبار عن 48 ساعة في حال القدوم من إحدى دول الاتحاد الأوروبي؛ أما حال القدوم من إحدى الدول الأخرى فيجب أن لا تزيد مدة الاختبار عن 72 ساعة حتى لحظة الوصول إلى المعبر الحدودي بالبوسنة والهرسك.

‏كما تم السماح بدخول الأجانب إلى البوسنة والهرسك في حال حيازة شهادة تثبت تلقي جرعتين من اللقاح المضاد لفيروس “كوفيد – 19” خلال فترة لا تقل عن 14 يوماً من موعد الوصول إلى المعبر الحدودي بالبوسنة والهرسك، أو في حال مضي فترة لا تقل عن 14 يوماً من تلقي الجرعة الوحيدة كما هو الحال في بعض أنواع اللقاحات.

‏كما يسمح للأجنبي بدخول البوسنة والهرسك في حال حيازة شهادة طبية تثبت تعافي الشخص من فيروس “كوفيد – 19” وقد مضى على التعافي من الإصابة فترة زمنية لا تقل عن 14 يوماً ولا تزيد عن 180 يوماً كل قبل الوصول إلى المعبر الحدودي إلى البوسنة والهرسك.

‏وبالنسبة للأطفال ممن هم دون سن الـ 7 سنوات والذين يسافرون برفقة والديهم: فلا تنطبق عليهم الشروط المذكورة أعلاه، أي بإمكانهم السفر بدون إجراء أو حيازة إحدى الاختبارات في النقاط المذكورة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format