additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

Fleet of 60 drones deployed after Covid outbreak in China

نشر أسطول من ٦٠ طائرة بدون طيار بعد تفشي كورونا في الصين

China has largely stamped out cases of local Covid-19 transmission, but Guangzhou has seen a flare-up of the more infectious delta variant of the virus, initially discovered in India.

Six new cases were reported in Guangzhou over the previous 24 hours, raising the number in the outbreak to more 
Covid-19: China city deploys drones to keep people inside

The police-operated drones carry cameras and broadcast messages to people venturing outdoors that they and others are best protected by staying inside.

The flying unmanned vehicles add to an already dense layer of monitoring including cellphone health confirmations, temperature checks and quarantines for those living in or travelling to areas where the risk of infection is considered high.

Gungzhou has isolated several neighborhoods, restricted travel out of the city and the surrounding province and shuttered cinemas and other indoor entertainment venues.

نشرت السلطات الصينية أسطولا من 60 طائرة بدون طيار في مدينة قوانغتشو بجنوب البلاد، لمراقبة تنفيذ قرار إبقاء الناس في منازلهم وتذكير من يخرجون بارتداء الأقنعة، بعد تفشي كورونا هناك.

وقضت الصين إلى حد كبير على حالات انتقال فيروس كورونا المحلية، لكن قوانغتشو شهدت تفشيا في سلالة دلتا من الفيروس، الأكثر عدوى، التي اكتشفت في البداية في الهند، وفقا لموقع روسيا اليوم.

وتم الإبلاغ عن ست حالات إصابة جديدة في قوانغتشو خلال الـ 24 ساعة الماضية، ما رفع عدد حالات التفشي إلى أكثر من 100.

وتحمل طائرات مسيرة، تديرها الشرطة، كاميرات، وتبث رسائل للأشخاص الذين يغامرون بالخروج، مفادها أن البقاء في الداخل أفضل لتقديم أحسن حماية لهم وللآخرين.

وتنضم الطائرات المسيرة إلى إجراءات كثيفة بالفعل من المراقبة والوقاية، بما في ذلك تأكيدات صحية عبر الهاتف المحمول، وفحوصات درجة الحرارة، والحجر الصحي لأولئك الذين يعيشون في المناطق التي يعتبر فيها خطر الإصابة بالعدوى مرتفعا، أو يسافرون إليها.

وقامت غونغتشو بعزل العديد من الأحياء، وقيدت السفر خارج المدينة والمقاطعة المحيطة بها، وأغلقت دور السينما وأماكن الترفيه الداخلية الأخرى.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format