additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🚘 Cars

Elon Musk sets Tesla’s resumption clause to accept Bitcoin transactions

إيلون ماسك يحدد شرط استئناف تسلا قبول المعاملات بـ”بيتكوين”

Reuters

Tesla Inc Chief Executive Officer Elon Musk tweeted on Sunday that the electric carmarker will resume allowing bitcoin transactions when miners who verify transactions use more renewable energy.

“When there’s confirmation of reasonable (~50%) clean energy usage by miners with positive future trend, Tesla will resume allowing Bitcoin transactions,” he said in a tweet.

Bitcoin rose 5.1% to $37,360.63 at 1810 GMT (2:10 p.m. ET) on Sunday, adding $1,817.87 to its previous close, after Musk’s tweet.

Musk also said that Tesla sold about 10% of holdings to confirm bitcoin could be liquidated easily without moving market.

He announced in May that Tesla would no longer accept bitcoin for car purchases, citing long-brewing environmental concerns for a swift reversal in the company’s position on the cryptocurrency. Bitcoin fell more than 10% after his tweet.

The billionaire said that he believed cryptocurrency has a promising future, but it cannot be at great cost to the environment.

In February, Tesla revealed it had bought $1.5 billion of bitcoin and would accept it as a form of payment for cars.

رويترز

قال قطب الأعمال والملياردير الأمريكي إيلون ماسك، المؤسس والرئيس التنفيذي لشركة ”تسلا،“ عملاقة صناعة السيارات الكهربائية، إن الأخيرة ستسمح بمعاملات بيتكوين مرة أخرى عندما يتم تعدين العملة الرقمية بمزيد من الطاقة النظيفة، بحسب ما أوردت شبكة ”بلومبرج“ الإخبارية الأمريكية.

وكتب ماسك في تغريدة عبر حسابه الشخصي على موقع التدوينات المصغرة ”تويتر“ الأحد: ”ستبدأ المعاملات من جديد عندما يكون هناك تأكيد على استخدام معقول للطاقة النظيفة (~ 50٪) من قبل عمال المناجم مع اتجاه مستقبلي إيجابي“.

وأضاف ماسك أن الشركة المصنعة للسيارات الكهربائية باعت حوالي 10٪ من مقتنياتها من بيتكوين، أكبر وأشهر عملة مشفرة في العالم من حيث القيمة السوقية.

وأشار إيلون ماسك إلى أن البيع تم ”لتأكيد إمكانية تصفية بيتكوين بسهولة دون تحريك السوق“.

وجاءت تغريدة إيلون ماسك الأخيرة ردا على تقرير نُشر في موقع ”كوينتيليجراف“ الذي نقل عن ماجدا ويرزيكا الرئيس التنفيذي لشركة ”سيجنيا“ المتخصصة في إدارة الأصول في جمهورية جنوب أفريقيا، قولها إن تغريدات ماسك الأخيرة بشأن بيتكوين كان ينبغي أن تكون قد دفعت إلى إجراء تحقيق معه من قبل لجنة الأوراق المالية والبورصات الأمريكية.

وارتفعت قيمة سيدة العملات المشفرة بنسبة 4.1٪ لتصل إلى 37494.43 دولار أمريكي.

وفي نيويورك، قام الملياردير بضرب عملة بيتكوين وشقيقاتها من العملات المشفرة الأخيرة بسلسلة من منشورات وسائل التواصل الاجتماعي في الأشهر القليلة الماضية.

يُذكر أنه في الـ13 من مايو الماضي، قال الرئيس التنفيذي لشركة تسلا، إيلون ماسك، في تغريدة، إن شركته علقت بيع السيارات مقابل عملة البيتكوين، بسبب مخاوف من تغير المناخ.

وكتب ماسك: ”نحن قلقون بشأن الزيادة السريعة في استخدام الوقود الحفري لتعدين البيتكوين ومعاملاته، خاصة الفحم، الذي ينتج عنه أسوأ انبعاثات من أي وقود آخر“.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format