additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

IMF Chief Warns of Uneven Pace of Economic Recovery

مديرة صندوق النقد الدولي تحذر من تفاوت وتيرة التعافي الاقتصادي

QNA

London: International Monetary Fund (IMF) Managing Director Kristalina Georgieva warned of a worsening disparity in the pace of economic recovery from the COVID-19 pandemic, amid difficulties faced by some countries in obtaining vaccines.

In press remarks during the G7 summit in southwest England on Sunday, the IMF chief said warned of alarming disparities in the recovery, adding that the latest data confirms that this curve will not only continue but will deepen.

She expected that the inflation rise to be temporary, but it cannot be accepted, pointing out that inflation in emerging economies is a cause for greatest concern.

قنا

لندن: حذرت السيدة كريستالينا جورجيفا مديرة صندوق النقد الدولي، من تفاوت متفاقم في وتيرة التعافي الاقتصادي من جائحة /كوفيد-19/ وسط مصاعب تواجهها بعض الدول في الحصول على اللقاحات.

وقالت مديرة صندوق النقد الدولي في تصريح صحفي خلال قمة مجموعة السبع في جنوب غرب إنجلترا اليوم، “أخذنا نحذر من تفاوتات في التعافي تنذر بالخطر. أحدث البيانات تؤكد أن هذا المنحنى لن يتواصل فحسب، بل سيتعمق”.

وأضافت، أنها تتوقع أن يكون ارتفاع التضخم مؤقتا، لكنه أمر لا يمكن التسليم به وأن التضخم في الاقتصادات الناشئة يبعث على أشد القلق.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format