additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

UDC wins Luxury Lifestyle Award for Al Mutahidah Towers

المتحدة للتنمية تفوز بجائزة “لاكجري لايف ستايل”

Doha: United Development Company (UDC) has won the “Luxury Lifestyle Award 2021” in the category of “Luxury High Rise Living” for Al Mutahidah Towers at The Pearl-Qatar.

The new property at The Pearl-Qatar was selected among 28 projects in the same category by “Luxury Lifestyle Awards” which is one of the first international accolades dedicated to recognizing luxury goods and services around the world for their credibility, uniqueness, innovation and quality.

Commenting on this award, Ibrahim Jassim Al-Othman, UDC President, CEO and Member of the Board said: “This prestigious award recognizes Al Mutahidah Towers for providing an unrivalled luxury lifestyle in the State of Qatar, delivered with UDC’s renowned property development and management expertise. With many more remarkable projects in the pipeline, UDC continues to set new standards in luxury residential development and appeal to the discerning customer for its properties’ outstanding design, quality, amenities, location and lifestyle experience”.

Al Mutahidah Towers consist of two residential connected towers at the upper levels in Viva Bahriya precinct. The towers offer 480 apartments of different sizes along with a range of penthouses, studios and other innovative residential models, with breathtaking city and sea views.

This in addition to a state-of-the-art gym, indoor and outdoor swimming pools, function halls and other services and facilities, as well as some retail spaces designed to meet the needs of all residents.

UDC has recently started the handover process of the residential units to the owners at Al Mutahidah Towers and will soon launch a selection of apartments for leasing at these Towers.

 الشرق

فازت الشركة المتحدة للتنمية، إحدى كبرى الشركات المساهمة العامة الرائدة في دولة قطر والمطوّر الرئيسي لجزيرتيّ اللؤلؤة – قطر وجيوان، بجائزة “لاكجري لايف ستايل 2021” في فئة “العيش في برج فاخر” عن أبراج المتحدة في جزيرة اللؤلؤة – قطر، ووقع الاختيار على أحدث مشاريع الشركة في جزيرة اللؤلؤة – قطر، من بين 28 مشروعاً في نفس الفئة، وذلك من قِبل القيّمين على الجائزة التي تعدّ واحدة من أولى الجوائز الدولية التي تحتفي بالمنتجات والخدمات الفاخرة حول العالم، والتي تتمتع بأعلى معايير المصداقية والتميّز والابتكار والجودة.

وتعليقاً على هذه الجائزة، قال السيّد إبراهيم جاسم العثمان، الرئيس التنفيذي وعضو مجلس إدارة الشركة المتحدة للتنمية: “تُكرّم هذه الجائزة المرموقة مشروع أبراج المتحدة الذي يوفّر جميع خصائص الحياة الفاخرة ضمن شقق فريدة على مستوى دولة قطر، مدعوماً بخبرة الشركة المتحدة للتنمية الطويلة في مجال تطوير وإدارة العقارات. ومع قيام الشركة بإنشاء العديد من المشاريع المبتكرة، تواصل وضع معايير جديدة في مجال تطوير العقارات الفاخرة وتلبية تطلّعات العملاء من خلال تقديم أجود المنتجات السكنية من حيث التصميم والجودة والمرافق والموقع، لمنحهم تجربة سكنية استثنائية”.

ويتكوّن مشروع أبراج المتحدة من برجين سكنيين متّصلين على مستويات علوية في منطقة فيفا بحرية. ويوفّر البرجان 480 شقة سكنية بمساحات مختلفة إلى جانب مجموعة من شقق البنتهاوس والاستوديوهات ونماذج سكنية أخرى مبتكرة، مع إطلالات خلّابة على المدينة والبحر. وذلك بالإضافة إلى صالة رياضية مجهّزة بأحدث المعدّات، وبرك السباحة الداخلية والخارجية، وصالات للمناسبات، وغيرها من الخدمات والمرافق، فضلاً عن بعض المساحات التجارية التي صمّمت لتلبية احتياجات جميع السكّان. وتجدر الإشارة إلى أنّ الشركة المتحدة للتنمية قد بدأت مؤخراً بعملية تسليم الوحدات السكنية للملّاك في أبراج المتحدة، كما ستطلق الشركة قريباً مجموعة مختارة من الشقق للتأجير في هذه الأبراج.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format