additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🌍 World

Hajj to be limited to 60,000 inside Saudi Arabia

قصر حج هذا العام على ٦٠ ألف حاج داخل المملكة 

AP

Saudi Arabia says this year’s hajj pilgrimage will be limited to no more than 60,000 people, all of them from within the kingdom, due to the ongoing coronavirus pandemic.

The kingdom made the announcement Saturday on its state-run Saudi Press Agency.

It cited the Ministry of Hajj and Umrah for making the decision.

In last year’s hajj, as few as 1,000 people already residing in Saudi Arabia were selected to take part in the hajj. Two-thirds were foreign residents from among the 160 different nationalities that would have normally been represented at the hajj. One-third were Saudi security personnel and medical staff.

The hajj begins mid-July.

وكالات

أعلنت وزارة الحج والعمرة السعودية أنّ مناسك الحج لهذا العام في مكة المكرمة الشهر المقبل ستقتصر على 60 ألفا من سكان المملكة الملقّحين ضد فيروس كورونا، في قرار جاء على خلفية استمرار تفشي الجائحة.

وبحسب بيان للوزارة نشرته وكالة الأنباء الرسمية (واس) فإن هذا القرار جاء في ظل ما يشهده العالم من استمرار تطورات فيروس كورونا المستجد، وظهور تحورات جديدة له.

وعددت الوزارة الشروط التي يجب أن تنطبق على الراغبين في أداء مناسك الحج وهي: الخلو من الأمراض المزمنة، وأن تكون ضمن الفئات العمرية من (18 إلى 65 عاماً) للحاصلين على اللقاح، وفق الضوابط والآليات المتبعة في المملكة لفئات التحصين، (محصن، أو محصن أكمل جرعة واحدة وأمضى 14 يومًا، أو محصن متعافٍ من الإصابة).

وأكدت أن هذا الترتيب يأتي من منطلق حرصها الدائم على صحة الحجاج وسلامتهم وأمنهم وسلامة بلدانهم أيضًا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format