additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Wooden picnic boats; a children’s outlet

قوارب النزهة الخشبية متنفس للأطفال

Al-Sharq – WGOQatar Translations

Doha: A number of families confirmed that marine activities on the corniche and beaches are the only means and outlet for children, as the sea is the only place that allows children, and all marine activities have seen a high demand since the beginning of the first phase of the lifting of precautionary restrictions. Wooden picnic boats adorning the corniche are one of the activities that has seen a high turnout from families to entertain themselves and cruise the sea with children attracted by this type of stroll.

For their part, workers of wooden picnic boats told Al-Sharq: There is a recovery that has begun with the first phase and a turnout which is considered to be good under these conditions from families of different nationalities, but this does not negate that the material income of the cruise boats decreased significantly due to the Coronavirus pandemic by 70% and confirmed that the turnout is high on Thursday and Friday, and pointed out that the prices of the tour range from 40 to 120 riyals depending on the period, and in the meantime confirmed their strong keenness to apply all precautionary measures in order to ensure the safety of all.

الشرق

الدوحة: أكد عدد من العائلات أن الأنشطة البحرية على الكورنيش والشواطئ هي الوسيلة والمتنفس الوحيد أمام الأطفال، حيث إن البحر هو المكان الوحيد الذي يسمح باستقبال الأطفال، وقد شهدت جميع النشاطات البحرية إقبالاً كبيراً منذ بدء المرحلة الأولى من رفع القيود الاحترازية.. وتعتبر مراكب النزهة الخشبية التي تزين الكورنيش واحدة من ضمن النشاطات التي أقبلت عليها العائلات للترويح عن النفس وأخذ جولة في البحر بصحبة الأطفال الذين جذبهم هذا النوع من التنزه.

ومن جانبهم قال العاملون بمراكب النزهة الخشبية لـ الشرق خلال جولة قامت بها: إن هناك انتعاشة منذ البدء في المرحلة الأولى وإقبالا يعتبر جيدا في ظل هذه الظروف من العائلات بمختلف جنسياتهم، ولكن هذا لا ينافي أن الدخل المادي لمراكب النزهة تراجع كثيرا بسبب جائحة كورونا بنسبة 70 % كما أكدوا أن الإقبال يكثر يومي الخميس والجمعة، ولفتوا إلى أن أسعار الجولة تتراوح بين 40 و120 ريالا على حسب المدة، وفي هذه الأثناء أكدوا حرصهم الشديد على تطبيق جميع الإجراءات الاحترازية من أجل ضمان سلامة الجميع.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format