additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Maurizio Sarri Named Lazio’s Head Coach

لاتسيو الإيطالي يعلن تعاقده رسميا مع المدرب ماوريتسيو ساري

QNA

Rome: Lazio have appointed former Juventus and Chelsea manager Maurizio Sarri as their new head coach, the Serie A club said on Wednesday.

“Lazio announces that Maurizio Sarri is the new first-team coach,” Lazio said in a statement.

The statement did not mention the length of Sarri’s contract, but Italian media reported he has signed on for two years in Rome.

“Lazio have chosen a coach whose standing is in line with the need to consolidate and grow, in Italy and in Europe, the leading role that the club, its fans and the team deserves to have,” Lazio President Claudio Lotito said. 

قنا

روما: أعلن نادي لاتسيو الإيطالي يوم الأمس تعاقده رسميا مع المدرب ماوريتسيو ساري للإشراف على تدريب فريق كرة القدم خلفا لسيموني اينزاغي الذي انتقل للإشراف على إنتر بطل الدوري المحلي.

ولم يشرف المدرب الجديد ساري (62 عاما) على أي فريق منذ اقالته من منصبه مدربا ليوفنتوس في اغسطس عام 2020 بعد موسم واحد على رأس الجهاز الفني، إثر خروج فريقه المبكر من دوري أبطال أوروبا أمام ليون الفرنسي في دور ال16، علما بأنه قاد فريق يوفنتوس لإحراز اللقب المحلي في الموسم ذاته، والى نهائي كأس إيطاليا الذي خسره امام فريقه السابق نابولي بركلات الترجيح.

وأشرف ساري على فرق عدة مغمورة في ايطاليا في بداية مسيرته التدريبية الى أن برز في صفوف نابولي في الفترة من 2015 حتى 2018 من خلال الكرة الهجومية التي قدمها فريقه لينتقل بعدها للإشراف على تشلسي الإنجليزي فقاده الى إحراز الدوري الأوروبي (يوروبا ليغ) عام 2019، محرزا اول ألقابه في مسيرته التدريبية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format