additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health😎 LifeStyle🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

QM announces complimentary Culture Pass membership for healthcare workers

متاحف قطر تكرّم أفراد القطاع الصحي بعضوية مجانية في الفئة المميزة لبرنامج بطاقتك إلى الثقافة

QNA

Doha – Qatar Museums (QM) is offering complimentary Culture Pass Plus membership to healthcare workers in Qatar as a show of appreciation and gratitude for their hard work and dedication during the COVID-19 pandemic.

All staff from Hamad Medical Center (HMC), the Primary Health Care Corporation (PHCC), and the Ministry of Public Health (MoPH) are eligible to obtain a complimentary membership card from the National Museum of Qatar (NMoQ) gift shops by presenting their staff ID, QM said in a statement.

In comments, CEO of Qatar Museums Ahmad Musa Al Namla said that healthcare workers in Qatar have been pivotal in assisting the country to deal with the COVID-19 pandemic. Their selfless dedication and care have ensured that those affected by the illness received adequate, and often, life-saving care.

“Qatar Museums would like to extend complimentary Culture Pass Plus membership to healthcare professionals at HMC, PHCC and MoPH as a show of our appreciation for their tireless commitment to ensuring the health and well-being of citizens and residents in Qatar. As Culture Pass members, healthcare professionals can avail a host of benefits and discounts for an array of culturally enriching experiences in Qatar,” Al Namla said.

With a Culture Pass Plus membership, eligible healthcare professionals can take advantage of free entry to museums, galleries and temporary exhibitions, including the National Museum of Qatar (NMOQ), Mathaf: Arab Museum of Modern Art, Alriwaq Gallery, and the Fire Station: Artist in Residence.

Culture Pass Plus members also enjoy a 25% discount at NMoQ, and Mathaf gift shops, Cass Art Qatar and the IN-Q online store as well as 25% off when dining at Jiwan and 15% off at Cafe 999 and Mia Park Kiosks.

A 10% discount is also offered for Doha Film Institute master classes and film screenings. Members also enjoy year-long access to Culture Pass tours, workshops and talks.

قنا

الدوحة: أعلنت متاحف قطر، اليوم، عن تكريم العاملين في مجال الرعاية الصحية في الدولة، عبر منحهم عضوية مجانية في الفئة المميزة لبرنامج /بطاقتك إلى الثقافة/، في بادرة تقدير لتفانيهم وعملهم الدؤوب خلال جائحة كورونا /كوفيد-19/.

وأوضحت متاحف قطر، أنه يمكن لجميع العاملين في مؤسسة حمد الطبية، ومؤسسة الرعاية الصحية الأولية ووزارة الصحة العامة، الحصول على بطاقة العضوية المجانية من متجر الهدايا في متحف قطر الوطني، بمجرد تقديم بطاقة الانتساب إلى جهة العمل.

وأوضح السيد أحمد موسى النملة، الرئيس التنفيذي لمتاحف قطر، في تصريح، اليوم، أن العاملين في مجال الرعاية الصحية في قطر، قاموا بدور أساسي في مساعدة الدولة على التعامل مع جائحة كورونا /كوفيد-19/، مشيرا إلى أن جهودهم ورعايتهم، أثمرت حصول المصابين بالفيروس على رعاية صحية عالية المستوى، أدت إلى إنقاذ حياة الكثيرين.

وقال بهذا الخصوص: “لذلك، تقدم متاحف قطر عضوية مجانية في فئة برنامج /بطاقتك إلى الثقافة/ المميزة لأخصائيي الرعاية الصحية في مؤسسة حمد الطبية ومؤسسة الرعاية الصحية الأولية ووزارة الصحة العامة، تقديرا منا لالتزامهم الدؤوب بضمان صحة المواطنين والمقيمين في الدولة.. وكونهم أعضاء في الفئة المميزة من /بطاقتك إلى الثقافة/، سيتمكن أخصائيو الرعاية الصحية من الاستفادة من مجموعة من المزايا والخصومات لمجموعة من التجارب الثقافية الغنية في الدولة”.

ومن خلال هذه العضوية، ستتاح لجميع أخصائيي الرعاية الصحية الاستفادة من الدخول المجاني إلى المتاحف والمعارض العادية والمؤقتة، بما في ذلك متحف قطر الوطني، و/متحف/: المتحف العربي للفن الحديث، وجاليري متاحف قطر- الرواق، وكراج جاليري في /مطافئ: مقر الفنانين/.

كما يتمتع أعضاء برنامج /بطاقتك إلى الثقافة/ أيضا بخصم 25 بالمئة لدى شرائهم من أي من متاجر الهدايا في متحف قطر الوطني، ومتحف: المتحف العربي للفن الحديث، ومتجر هدايا /إن-كيو/ الإلكتروني عبر الإنترنت، ومتجر /كاس آرت/ لمستلزمات الفن. كما يحظى أعضاء البرنامج بخصم بقيمة 25 بالمئة عند تناول الطعام في مطعم /جيوان/، وخصم 15 بالمئة في مقهى 999 وجميع أكشاك حديقة متحف الفن الإسلامي.

إلى ذلك، يحصل حاملو البطاقة المميزة على خصم بقيمة 10 بالمئة على الدروس الأساسية وعروض الأفلام في مؤسسة الدوحة للأفلام. كما يتمتعون أيضا بحضور العديد من الجولات، والمحاضرات، وورش العمل بصفة حصرية لمدة عام كامل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
3
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format