additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar Charity Provides Medical Supplies to Palestinian Hospitals

قطر الخيرية توفّر مستلزمات طبية للمستشفيات الفلسطينية

QNA

Doha: Qatar Charity office in Palestine implemented a project to provide medical supplies to government hospitals in cooperation with the Palestinian Ministry of Health.

Qatar Charity provided vital signs measuring devices, beds, covers, and medical glove boxes to hospitals in the northern, central and southern West Bank, contributing to the development of the health service provided to hundreds of patients.

The project aims to improve the type of services in hospitals and work to reduce the economic burden on health service providers.

Qatar Charity seeks to enhance health services provided in West Bank hospitals, especially hospitals with a shortage of necessary equipment through this project and other health projects.

This project comes two days after the Qatar Charity office in Palestine signed two frameworks for joint action with the Palestinian Ministry of Education to implement several projects that serve the educational process in the West Bank and Gaza Strip.

These projects related to building and furnishing schools, linking them to solar energy systems, rehabilitating some of them to be compatible with students with disabilities, providing many supplies related to infrastructure, and providing school aids.

In the past few days, Qatar Charity signed a joint framework with the Ministry of Social Development to implement projects that serve the social sector, the economic empowerment sector, and housing the poor.

The signed framework includes implementing Qatar Charity projects in Palestine within the social sector, economic empowerment, housing for the poor, and the integration of roles between the two institutions to reach the neediest beneficiaries in the various governorates (West Bank and Gaza Strip.

To enhance food security in Palestine, Qatar Charity and the Palestinian Ministry of Agriculture signed a joint framework (2021-2023) that emphasizes strengthening the strategic partnership and continuous cooperation between the two parties.

The implementation of the health supplies project and the signing of joint frameworks with several Palestinian ministries for the benefit of the targeted in Gaza and the West Bank coincides with the continuation of the Relief campaign.

قنا

الدوحة: نفذت “قطر الخيرية” مشروع توفير مستلزمات طبية للمستشفيات الحكومية في الأراضي الفلسطينية، بالتعاون مع وزارة الصحة الفلسطينية.

وقدمت “قطر الخيرية” أجهزة لقياس العلامات الحيوية، وأسرة طبية ومستلزمات صحية متنوعة، وذلك لمشافي شمال ووسط وجنوب الضفة الغربية، بما يسهم في تطوير الخدمات الصحية المقدمة لمئات المرضى.

ويهدف المشروع إلى تحسين نوع الخدمات داخل المؤسسات الصحية، فضلا عن العمل على تخفيف الأعباء الاقتصادية عن كاهل مزودي الخدمات الصحية.

وتسعى قطر الخيرية من خلال هذا المشروع وغيره من المشاريع الصحية إلى تعزيز الخدمات الصحية المقدمة في مشافي الضفة الغربية وخصوصا المشافي التي تعاني من عجز في الأجهزة الضرورية، بهدف الحفاظ على صحة وسلامة المراجعين.

ويأتي تنفيذ هذا المشروع بعد يومين، من توقيع مكتب قطر الخيرية في فلسطين، إطارين للعمل المشترك مع وزارة التربية والتعليم الفلسطينية، لتنفيذ جملة من المشاريع التي تخدم العملية التعليمية في كل من الضفة الغربية وقطاع غزة.

وتتعلق هذه المشاريع ببناء وتأثيث المدارس، وربطها بأنظمة الطاقة الشمسية، وتأهيل بعضها لتكون موائمة لدمج الطلبة ذوي الإعاقة، إضافة إلى توفير العديد من اللوازم المتعلقة بالبنية التحتية، وتوفير المعينات المدرسية.

كما وقعت قطر الخيرية في الأيام القليلة الماضية، إطار عمل مشترك مع وزارة التنمية الاجتماعية لتنفيذ مشاريع تخدم القطاع الاجتماعي وقطاع التمكين الاقتصادي وإسكان الفقراء.

ويتضمن إطار العمل الموقع تنفيذ مشاريع قطر الخيرية في فلسطين ضمن القطاع الاجتماعي والتمكين الاقتصادي وإسكان الفقراء وتكامل الأدوار بين المؤسستين للوصول إلى المستفيدين الأشد حاجة في مختلف المحافظات (الضفة الغربية وقطاع غزة)، بالإضافة إلى المشاركة في الإشراف على تنفيذ المشاريع التي يتم تمويلها وتقديم الدعم اللازم لقطر الخيرية في مهام تنفيذ المشاريع.

ومن أجل تعزيز الأمن الغذائي في فلسطين وقعت قطر الخيرية ووزارة الزراعة الفلسطينية إطار عمل مشترك (2021-2023) للتأكيد على أهمية تعزيز الشراكة الاستراتيجية والتعاون المستمر بين الطرفين بما يخدم تعزيز الأمن الغذائي.

ويتزامن تنفيذ مشروع المستلزمات الصحية وتوقيع الأطر المشتركة مع عدد من الوزارات الفلسطينية لصالح المستهدفين في غزة والضفة الغربية مع تواصل حملة “أغث فلسطين”.

كما أعلنت قطر الخيرية عن تخصيص 5 ملايين دولار أمريكي في إطار الحملة لدعم المتضررين والنازحين الفلسطينيين في قطاع غزة والضفة الغربية والقدس.

وتحث قطر الخيرية أهل الخير في قطر على مواصلة دعم الحملة من أجل الوصول إلى أكبر عدد من المتضررين في فلسطين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format