additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

Our embassy in Rabat: 3 measures to be taken from June 15th

سفارتنا في الرباط: ٣ اجراءات يتعين القيام بها ابتداء من ١٥ يونيو

Dina Al-Sabbagh – WGOQatar

The Embassy of Qatar in The Kingdom of Morocco has clarified the procedures that travellers from Qatar to Morocco must take starting June 15, 2021.

In a tweet on its Twitter account, the embassy said passengers travelling from Qatar to Morocco should:

1. Issue exceptional permits before travelling.

2. Negative PCR test result within less than 48 hours from arrival date.

3- Undergo a 10-day quarantine.

The Moroccan government announced yesterday the resumption of flights starting Tuesday (June 15th) as part of “exceptional permits”.

The Moroccan Foreign Ministry said in a statement that flights to and from the country were scheduled to resume from Tuesday, June 15, 2021, explaining that these measures are based on positive indicators of the epidemic situation and the decrease in the number of cases of the emerging Coronavirus, especially after the expansion of vaccination campaigns, and the Moroccan authorities are taking new gradual measures to ease restrictions on the movement of travellers wishing to return home.

دينا الصباغ – WGOQatar

أوضحت سفارة دولة قطر في المملكة المغربية الاجراءاءت التي يتعين على المسافرين من دولة قطر إلى المغرب القيام بها ابتداء من تاريخ 15 يونيو 2021.

وقالت السفارة في تغريدة على حسابها بموقع تويتر يتعين على المسافرين من دولة قطر إلى المغرب مايلي:

1-استصدار تراخيص استثنائية قبل السفر

2-الإدلاء باختبار PCR سلبي يعود لأقل من 48 ساعة من تاريخ الوصول

3- الخضوع لحجر صحي مدته 10أيام

وكانت الحكومة المغربية قد اعلنت أمس استئناف الرحلات الجوية ابتداء من يوم الثلاثاء 15 يونيو الجاري، وذلك في إطار “تراخيص استثنائية”.

وذكرت وزارة الخارجية المغربية في بيان أنه تقرر استئناف الرحلات الجوية من وإلى البلاد ابتداء من يوم الثلاثاء 15 يونيو 2021، موضحة أن هذه الإجراءات، تأتي بناء على المؤشرات الإيجابية للحالة الوبائية وانخفاض عدد الإصابات بفيروس كورونا المستجد، خصوصا عقب توسيع حملات التلقيح، واتخاذ السلطات المغربية إجراءات تدريجية جديدة لتخفيف القيود على تنقل المسافرين الراغبين في العودة إلى أرض الوطن.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format