additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

Health certificates needed to enter Spain

الشهادات الصحية اللازمة لدخول إسبانيا

Dina Alsabbagh – WGOQatar

Doha: Qatar’s embassy in the Spanish Kingdom issued a circular explaining the certificates allowing their holders to enter the country after the Spanish government’s decision to remove the restrictions.

The Embassy said in the circular posted on its Twitter account that the Spanish government has decided to remove entry restrictions to Spain on June 7, 2021 for the holders of one of the following certificates:

1. A certificate confirming that the holder has been vaccinated against Covid-19 (vaccination certificate).

2. Certificate showing the result of the diagnostic test for an active Covid-19 infection (PCR) that the holder underwent (diagnostic certificate, 48 hours before arrival in Spain).

3. Certificate confirming that the holder has recovered from Covid-19 (recovery certificate, at least 11 days after the first NAAT diagnostic test with a positive result).

Upon arrival in Spain, whether by air or sea, including those arriving by transit and heading to other countries, all passengers must complete the health control form before leaving through the site: spth.gob.es. By downloading the Travel Health—SpTH-Spain app available on Android, iOS.

Certificate data must also be filled out on: www.spth.gob.es.

دينا الصباغ – WGOQatar

الدوحة: أصدرت سفارة دولة قطر في المملكة الإسبانية تعميما أوضحت فيه الشهادات التي تسمح لحامليها بالدخول إلى البلاد بعد قرار الحكومة الإسبانية إزالة القيود.

وقالت السفارة في التعميم الذي نشرته على حسابها بموقع تويتر إن الحكومة الإسبانية قد قررت إزالة قيود الدخول إلى اسبانيا بتاريخ 7 يونيو 2021 لحاملي إحدى الشهادات التالية:

1. شهادة تؤكد أن حاملها قد تلقى تطعيما ضد كوفيد-19 (شهادة تطعيم).

2. شهادة توضح نتيجة الاختبار التشخيصي لعدوى كوفيد-19 النشطة (PCR) التي أجراها حاملها (شهادة التشخيص، قبل 48 ساعة من الوصول إلى اسبانيا).

3. شهادة تؤكد أن حاملها قد تعافى من كوفيد-19 (شهادة الشفاء، بعد 11 يوما على الأقل من أول اختبار تشخيصي لـ NAAT بنتيجة إيجابية).

ويتعين على جميع المسافرين عند وصولهم إلى إسبانيا سواء عن طريق الجو أو البحر، بما في ذلك أولئك القادمون بالترانزيت ومتوجهون إلى بلدان أخرى، إكمال نموذج الرقابة الصحية قبل المغادرة من خلال الموقع: spth.gob.es. عن طريق تحميل تطبيق Travel Health— SpTH -Spain المتاح على Android، iOS.

كما يجب تعبئة بيانات الشهادة على الموقع: www.spth.gob.es.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format