additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Ruwais Customs thwarts smuggling 4.2 kg of hashish

جمارك الرويس تحبط تهريب ٤,٢ كغ من الحشيش 

Doha: The Maritime Customs authority has been able to foil an attempt to smuggle cannabis into Qatar through the Ruwais Port, thanks to the Ministry of Interior’s Police Canine Section.

Trained dogs sniffed out 4.2 kilos of cannabis hidden inside the engine bay of a refrigerated truck, carrying a shipment of vegetables, the customs authority said on Monday.

Recently, the Air Cargo Customs Administration and Private Airports Customs Department in Qatar foiled an attempt to smuggle banned pills inside food cans being brought into the country.

The customs official said they seized 2,805 tablets of the banned Lyrica capsules from the food cans. 

Lyrica, also known by its generic name Pregabalin, is an anticonvulsant used to treat seizures and provide pain relief for people with fibromyalgia, diabetes, spinal cord injuries, or herpes zoster. While Lyrica can be beneficial to those who need it, others are at risk for developing a Lyrica addiction.

The same customs wing recently had also seized 5 tonnes of tobacco hidden in shipments of foodstuff such as cornflakes.

 أعلنت الهيئة العامة للجمارك عن تمكّنها من إحباط تهريب كمية من مادة الحشيش المخدرة، وذلك من خلال التعاون مع قسم جناح الأثر بوزارة الداخلية.

وقالت الهيئة في تغريدة ارفقتها مع فيديو على حسابها بموقع تويتر إن :” الجمارك البحرية بميناء الرويس تحبط تهريب كمية من مادة الحشيش المخدرة ,تم إخفاء الممنوعات بطريقة سرية داخل محرك شاحنة (براد) تحمل شحنة من الخضروات تم اكتشاف الممنوعات من خلال التعاون مع قسم جناح الأثر بوزارة الداخلية”.

وأضافت الهيئة أن الوزن الوزن الإجمالي للمادة الممنوعة 4.2 بلغ  كيلوجرام.

 وتسعى كوادر الهيئة العامة للجمارك لمنع دخول المواد المخدرة والممنوعة من خلال تزويد جميع منافذها بأجهزة الفحص المتطورة التي تستطيع تحليل مكونات ما بداخل الحقيبة واستنباط انواع المواد الموجودة داخلها.

كما تدرب الموظفين على استخدام هذه الاجهزة بالشكل الأمثل واستغلال امكانياتها الحديثة في إحكام الرقابة على كل ما يدخل الى البلاد، كما تقوم بتأهيل المفتشين بدورات تدريبية نوعية في الحس الأمني والاشتباه ليكون المفتش على دراية بأساليب التهريب وانواعه واخر ما تم رصده من محاولات لتهريب المخدرات في كثير من دول العالم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format