additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

Morocco opens its airspace in mid-June “exceptionally”

 المغرب يفتح مجاله الجوي منتصف يونيو الجاري “استثنائيا”

Reuters

RABAT – Morocco will reopen its airports to international traffic starting from June 15 to facilitate the return of its nationals living abroad, the country’s foreign ministry said on Sunday.

Foreign nationals will also be admitted into the country, providing they have been vaccinated against COVID-19 or had a negative PCR test, the ministry said in a statement.

قنا

الرباط: أعلنت الحكومة المغربية، استئناف الرحلات الجوية ابتداء من يوم الثلاثاء 15 يونيو الجاري، وذلك في إطار “تراخيص استثنائية”.

وذكرت وزارة الخارجية المغربية في بيان أنه تقرر استئناف الرحلات الجوية من وإلى البلاد ابتداء من يوم الثلاثاء 15 يونيو 2021، موضحة أن هذه الإجراءات، تأتي بناء على المؤشرات الإيجابية للحالة الوبائية وانخفاض عدد الإصابات بفيروس كورونا المستجد، خصوصا عقب توسيع حملات التلقيح، واتخاذ السلطات المغربية إجراءات تدريجية جديدة لتخفيف القيود على تنقل المسافرين الراغبين في العودة إلى أرض الوطن.

وكانت وزارة الصحة المغربية قد أعلنت عن تسجيل 231 حالة إصابة جديدة مؤكدة بفيروس كورونا المستجد و233 حالة شفاء، وخمس حالات وفاة.

وأوضحت الوزارة في النشرة اليومية لنتائج الرصد الوبائي لـ”كوفيد-19″، أن الحصيلة الجديدة للإصابات بالفيروس رفعت العدد الإجمالي لحالات الإصابة المؤكدة بالبلاد إلى 521 ألفا و426 حالة، فيما بلغ مجموع حالات الشفاء التام 509 آلاف و83 حالة، وارتفع عدد الوفيات إلى 9178 حالة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
4
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button