additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

‘This is not a real fight for me’: Mayweather sees little threat in Paul

مايويذر لا يشعر بالتهديد من قبل بول ويصرّح “هذا ليس نزالاً حقيقيا بالنسبة لي”

Reuters

Floyd Mayweather’s exhibition match against YouTube star-turned-amateur boxer Logan Paul on Sunday could amount to little more than an easy paycheck for the undefeated former world champion, who leveled a withering assessment of his opponent’s odds on Thursday.

“I’m fighting a YouTuber who thinks he’s a real fighter and I’m getting crazy money for it,” Mayweather told reporters at Versace Mansion in Miami Beach, adding he had already made $30 million in the leadup to the fight.

“This is not a real fight for me. It’s a real fight for him.”

Mayweather, who was world champion in five weight divisions, last came out of retirement in 2017, when he defeated mixed martial arts competitor Conor McGregor.

“I retired from boxing but I didn’t retire from entertainment and I didn’t retire from making money,” said Mayweather.

The eight-round fight at Hard Rock Stadium in Miami, where tickets were being offered for well into the five figures on the online resale market StubHub, will have no judges and no official winner but a knockout is allowed.

A defiant Paul, 26, told reporters that he could hold his own against 44-year-old Mayweather, who boasts a pristine 50-0 record in his 25 years of professional boxing.

He is the brother of fellow YouTube figure and boxer Jake Paul.

“There’s a moment that goes through every fighter’s mind, everyone we spar, everyone Jake’s beaten, when we hit them and they realize ‘Oh, he might not just do YouTube,'” said Logan Paul.

“I think we’re going to see Floyd’s eyes light up the first time I hit him.”

Paul’s record stands at 0-1 after losing an exhibition fight to a fellow YouTube personality.

“For Floyd’s sake let’s hope it doesn’t get physical,” said Paul, who at 6 feet, 2 inches (1.88 m), has repeatedly touted his size advantage over the 5-foot, 8-inch (1.73 m) Mayweather.

رويترز

قد تصل مباراة فلويد مايويذر الاستعراضية ضد النجم لوجان بول الذي انتقل من كونه صانع محتوى على يوتيوب إلى ملاكم هاوٍ، يوم الأحد، إلى أكثر من مجرد راتب سهل لبطل العالم السابق الذي لم يهزم، والذي قدم تقييماً باهتاً لفرص خصمه يوم الخميس.

وقد صرّح مايويذر للصحفيين في قصر فيرساتشي في ميامي بيتش: “سأقاتل يوتيوبير يعتقد أنه مقاتل حقيقي وسأحصل على مبالغ ضخمة من أجل ذلك” ، مضيفاً أنه قد جنى بالفعل 30 مليون دولار في الفترة التي سبقت النزال.

“هذه ليست معركة حقيقية بالنسبة لي. إنها معركة حقيقية بالنسبة له .”

وكان مايويذر “بطل للعالم في خمس فئات للوزن” قد خرج من التقاعد في 2017 عندما تغلب على منافس فنون القتال المختلطة كونور مكغريغور.

وأضاف مايويذر: “تقاعدت من الملاكمة لكني لم أتقاعد من الترفيه ولم أتقاعد من جني الأموال”.

وسيقام النزال الاستعراضي المكوّن من ثماني جولات في مركز هارد روك في ميامي، حيث يتم عرض التذاكر بمبالغ كبيرة في سوق إعادة البيع عبر الإنترنت ستاب هاب، ولن يكون للمنافسة حكّام ولا فائز رسمي حيث سيتم استعمال الضربة القاضية.

وصرّح بول البالغ من العمر 26 عاماً للصحفيين إنه قادر على الصمود أمام مايويذر البالغ من العمر 44 عاماً، والذي يفتخر بسجل 50-0 في 25 عاماً من الملاكمة المحترفة.

والذي يكون شقيق شخصية معروفة زميلة في اليوتيوب والملاكم جايك بول.

وقال لوجان بول: “هناك لحظة تمر في ذهن كل مقاتل، كل شخص نقاتل، كل شخص تعرّض للضرب من قبل جايك، عندما نضربهم ويدركون” أوه ، ربما أنه ليس صانع محتوى على اليوتيوب اليوتيوب فقط “.

“أعتقد أننا سنرى عيون فلويد تضيء في المرة الأولى التي سألكمه فيها.”

سجل بول يقف عند 0-1 بعد خسارته في معركة استعراضية أمام شخصية زميلة على اليوتيوب.

وقال بول ، الذي يبلغ طوله 6 أقدام وبوصتين (1.88 م) الذي شدد مراراً وتكراراً على ميزات حجمه أمام مايويذر ذو ال 5 أقدام ، 8 بوصة (1.73 م) ، “من أجل فلويد، دعونا نأمل ألا تصبح الأمور جسدية”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format