additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

WHO resolves controversy over Coronavirus hybrid strain in Vietnam

الصحة العالمية تحسم الجدل حول وجود سلالة هجينة لكورونا في فيتنام

The WHO representative in Vietnam said the new Coronavirus strain discovered in Vietnam is part of the Indian strain, warning of its seriousness and rapid spread.

Japan’s Nikkei Asia newspaper reported Thursday, noting that the WHO’s top representative in Vietnam, Kidong Park, said factory workers should be vaccinated to prevent the spread of the epidemic in the country.

Park said the authorities’ vaccination efforts in Vietnam are not reaching the levels required for factory workers, according to Sputnik.

The WHO representative in Vietnam said that there is still no hybrid strain of the emerging Coronavirus in the country, according to WHO’s definition, noting that there is a need to follow up on this strain of the virus within the next two weeks.

Kidong Park said the strain in Vietnam so far can be classified as delta, the same as in India, noting that warnings cannot be issued at this time about the emergence of a hybrid strain.

Still, the WHO representative reiterated the seriousness of the Delta strain, noting that it is contagious and spreads very quickly.

Authorities in Vietnam have been trying since April to contain the spread of the Coronavirus in factories, with 241 new cases reported in the country on Wednesday.

Health Minister Nguyễn Thanh Long said last Saturday that the current strain in Vietnam has common qualities from the British and Indian strains.

قال ممثل منظمة الصحة العالمية في فيتنام إن نسخة فيروس كورونا المستجد التي تم اكتشافها في فيتنام تعد جزءا من السلالة الهندية، محذرا في الوقت نفسه من خطورتها وسرعة انتشارها.

ذكرت ذلك “صحيفة نيكاي أسيا” اليابانية، الخميس، مشيرة إلى قول كبير ممثلي منظمة الصحة العالمية في فيتنام كيدونغ بارك، إنه يجب تسريع وتيرة تطعيم عمال المصانع لمنع انتشار الوباء في البلاد.

ولفت بارك إلى أن جهود التطعيم التي تقودها السلطات في فيتنام لا تصل إلى المستويات المطلوبة بالنسبة للعاملين في المصانع، وفقا لـ”سبوتنيك”.

وقال ممثل منظمة الصحة العالمية في فيتنام إنه لا توجد حتى الآن سلالة هجينة لفيروس كورونا المستجد في البلاد، وفقا لتعريف المنظمة، مشيرا إلى أن هناك حاجة لمتابعة هذه النسخة من الفيروس خلال الأسبوعين المقبلين.

ولفت كيدونغ بارك إلى أن السلالة الموجودة في فيتنام حتى الآن يمكن تصنيفها من فئة “دلتا” وهي نفس السلالة الموجودة في الهند، مشيرا إلى أنه لا يمكن إطلاق تحذيرات في الوقت الحالي من ظهور سلالة هجينة.

لكن ممثل منظمة الصحة العالمية أعاد التأكيد على خطورة سلالة “دلتا”، مشيرا إلى أنها معدية وتنتشر بسرعة كبيرة.

وتحاول السلطات في فيتنام منذ أبريل/ نيسان الماضي، احتواء انتشار فيروس كورونا في المصانع، حيث تم تسجيل 241 إصابة جديدة في البلاد أمس الأربعاء.

ولفتت الصحيفة إلى قول وزير الصحة نغوين ثان لونغ، السبت الماضي، إن السلالة الحالية الموجودة في فيتنام لديها صفات مشتركة من السلالتين البريطانية والهندية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format