additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

HMC Updates Visitor Policy for non-COVID-19 Hospitals

حمد الطبية تعلن عن سياسة زيارة المرضى بالمستشفيات غير المخصصة لمرضى كوفيد-١٩

QNA

Doha: Hamad Medical Corporation (HMC) announced Tuesday that it has updated its visitor policy for non-COVID-19 hospitals.

HMC said in a statement that visiting hours for non-COVID-19 facilities will be from 12:30 pm to 8pm daily. HMC noted that all other measures remain in place including that visitors are required to display a green Ehteraz status, wear a mask and undergo a temperature check before entry, only one visitor is allowed at a time for a maximum of one hour with maximum 3 visitors a day during public visiting hours, food, flowers, drinks and chocolates are not allowed to be brought into the facilities, and children under 15 years old are not permitted to visit patients.

HMC highlighted that there are no visitors permitted in the designated COVID-19 hospitals – Communicable Disease Center, Hazm Mebeireek General Hospital, The Cuban Hospital and Mesaieed Hospital. 

قنا

الدوحة: أعلنت مؤسسة حمد الطبية، عن سياسة زيارة المرضى في المستشفيات والمرافق التابعة لها وغير المخصصة لمرضى كورونا “كوفيد-19”.

وأوضحت المؤسسة، في بيان، أن الزيارة اليومية للمرضى في مرافق الرعاية الصحية التابعة لها غير المخصصة لمرض كورونا “كوفيد-19” ستكون من الساعة الثانية عشرة والنصف من بعد الظهر إلى الساعة الثامنة مساء.

ونوهت إلى أن كافة الإجراءات الاحترازية ستبقى كما هي دون تغيير.. مشيرة في هذا الصدد إلى أنه يتعين على الزائر إظهار تطبيق “احتراز” على هاتفه الجوال، وأن تكون وضعية الحالة الصحية في التطبيق “خضراء” وأن يكون مرتديا الكمامة، ويخضع لقياس درجة الحرارة.

كما أن من بين الإجراءات الاحترازية السماح لزائر واحد فقط بالدخول على المريض لمدة لا تتجاوز ساعة واحدة على ألا يزيد عدد الزوار عن ثلاثة خلال مدة الزيارة اليومية، ولا يسمح بوجود المرافقين مع المرضى، كما لا يسمح بإدخال الأطعمة والمشروبات والشوكولاتة وباقات الزهور، ولا يسمح كذلك بدخول الأطفال الذين تقل أعمارهم عن 15 عاما إلى المرفق الصحي.

ونبهت مؤسسة حمد الطبية أيضا إلى أنه لا يسمح للزوار بالدخول إلى مستشفياتها ومرافقها المخصصة لرعاية مرضى كورونا “كوفيد-19” وهي مركز الأمراض الانتقالية ومستشفى حزم مبيريك والمستشفى الكوبي ومستشفى مسيعيد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format