additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

UK Approves Pfizer’s COVID-19 Vaccine for Children Aged 12-15

بريطانيا توافق على استخدام لقاح فايزر المضاد لفيروس كورونا للفئة العمرية ١٢ إلى ١٥ عاما

QNA

London: The UK approved the use of the Pfizer COVID-19 vaccine in children aged 12 to 15.

The UK said its studies showed that the vaccine was safe, and that teenagers suffered less side effects that adults.

The Guardian reported that the Medicines and Healthcare products Regulatory Authority (MHRA) and the independent Commission on Human Medicines (CHM) said they had weighed the evidence of trials in children and believe the Pfizer vaccine is safe and effective. It has already been approved for use in children aged 12 to 15 in the US. 

قنا

لندن: أعلنت وكالة الأدوية والمنتجات الصحية البريطانية، يوم الأمس، الموافقة على استخدام لقاح /فايزر-بايونتيك/ المضاد لفيروس كورونا للأطفال في الفئة العمرية من 12 إلى 15 عاما.

وقالت الوكالة في بيان إنها أجرت مراجعة شاملة لتجارب اللقاح على المراهقين، مضيفة أنه آمن وفعال وفوائده تفوق بكثير أي مخاطر تترتب على استخدامه.

وأشارت السيدة جون رين، الرئيسة التنفيذية للوكالة، إلى أن الوكالة ستراقب عن كثب مدى أمان استخدام اللقاح على هذه الفئة العمرية في الفترة المقبلة، مؤكدة أن الموافقة على الاستخدام “تتطلب الوفاء بمعايير الأمان والجودة والفعالية.”

ومن المقرر أن تنظر لجنة اللقاحات في إمكانية البدء في استخدامه لتطعيم المراهقين في البلاد ضمن حملة التطعيم الضخمة التي بدأت منذ ديسمبر الماضي، حيث يستخدم اللقاح الآن في تطعيم البالغين فقط ممن هم في سن السادسة عشرة على الأقل.

الجدير بالذكر أن الوكالة البريطانية وافقت حتى الآن على استخدام أربع لقاحات وهي فايزر و مودرنا و استرازينيكا و جانسين\.

وتعد بريطانيا من أكثر بلدان العالم تأثرا بوباء كورونا، حيث تأتي في المرتبة السابعة عالميا من حيث عدد الإصابات بأكثر من 4.5 مليون إصابة، وتأتي في المرتبة السادسة عالميا من حيث الوفيات بـ128075 حالة وفاة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format