additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

Twitter launches a new paid service

تويتر يطلق خدمة جديدة مدفوعة الأجر

AP

Twitter is rolling out a subscription service, starting in Canada and Australia, that offers perks like an undo button for subscribers.

The “Twitter Blue” subscription service will offer features that users have long asked for – but still no edit button. It includes bookmark folders for organizing saved content; an “Undo tweet” feature that gives users 30 seconds to cancel a sent tweet before it appears; a “reader mode” that makes threaded tweets easier to read; and customizable app icons and color themes.

Subscribers will also get dedicated customer support, meaning issues they report could get attention faster than other users.

The subscription costs 3.50 Canadian dollars ($2.89) a month and 4.50 Australian dollars ($3.45). There’s no timeline for rolling out the service in other countries.

Twitter has been adding new features to attract new users. The social media site has nearly 200 million daily users, fewer than other social media networks.

Facebook had 1.88 billion daily users on average in March 2021. Snapchat, meanwhile, had 280 million average daily active users in the first quarter.

Twitter shares closed Thursday down 15 cents at $57.01.

وكالات

أطلق موقع التواصل الاجتماعي تويتر خدمة جديدة مدفوعة الأجر ذات مميزات خاصة في أستراليا وكندا يوم الخميس.

وقالت إدارة تويتر – بحسب موقع “بي بي سي” – إن الخدمة الجديدة “تويتر بلو” ستشمل مميزات من بينها خاصية مراجعة التغريدة قبل نشرها لتفادي الأخطاء، فضلا عن قسم لتنظيم التغريدات المفضلة، بجانب توفير طريقة أكثر انسيابية لمطالعة التغريدات الطويلة متعددة الأجزاء.

وأضافت الإدارة أن النسخة المجانية للمنصة ستبقى كما هي، مشيرة إلى أن الاشتراك الجديد لا يهدف إلى تقويض النسخة المجانية، بل إلى تقديم مميزات “مطوّرة ومتكاملة” لمن يريدها.

وأشارت تويتر إلى أن التكلفة الشهرية ستبلغ 3.49 دولار كندي، و4.49 دولار أسترالي، لافتة إلى أنها ستوفر خدمة تتيح إمكانية دعم عملاء الاشتراك.

ولم تعلن الشركة عن تاريخ طرح النسخة في دول أخرى، بيد أن القوائم السابقة على متاجر تطبيقات الأجهزة المحمولة أشارت إلى أن التكلفة ستصل في النهاية إلى 2.99 دولار في الولايات المتحدة و2.49 جنيه استرليني في بريطانيا.

ميزات “تويتر بلو”

وتشمل المميزات الإضافية التي تقول تويتر إنها مستوحاة من طلبات المستخدمين:

– ملفات التغريدات المفضلة، وتهدف إلى مساعدة المستخدمين على تنظيم التغريدات المحفوظة بسهولة أكبر.

– التراجع عن التغريدة، وهي ميزة تسمح للمستخدمين بتعيين وقت مؤقت يصل إلى 30 ثانية بعد النشر قبل ظهور التغريدة علنا على المنصة، بغية إجراء تصحيح سريع للأخطاء الواضحة.

– وضع القارئ، وهي ميزة تسمح بدمج مجموعة تغريدات طويلة وتحويلها إلى نص يسهل قراءته.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format