additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Qatar’s Beach Volleyball Team Participates in Ostrava Czech Tour

المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية يشارك في منافسات جولة أوسترافا التشيكية

QNA

Doha: The first Qatari beach volleyball team, consisting of the duo Sherif Younis and Ahmed Tejan, will participate in the 4-star Czech “Ostrava” tour, which will start its preliminary rounds tomorrow and conclude on June 6, with the participation of 74 teams representing 32 countries. The tournament is the last qualifying round for the 2020 Tokyo Olympic Games.

According to the advanced classification of the Qatari team, which ranks fourth in the world, Qatar will be excluded from participating in the first stages of the tournament, will start from the main round.

This participation comes after the Qatari team won, on Sunday, the silver medal in the 4-star Sochi World Tour in Russia, after losing in the final match with 1/2 against Poland national football team consisting of Piotr Kantor and Bartosz Luciak.

The Qatari team has qualified for the 2020 Tokyo Olympic Games as their international ranking qualified them directly to the Olympics. 

قنا

الدوحة: يشارك المنتخب القطري الأول للكرة الطائرة الشاطئية، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، في منافسات جولة /أوسترافا/ التشيكية، ذات تصنيف 4 نجوم، التي ستنطلق منافسات أدوارها التمهيدية غدا /الأربعاء/ وتختتم في السادس من شهر يونيو الجاري، بمشاركة 74 فريقا يمثلون 32 دولة، علما أنها تعتبر آخر جولة مؤهلة إلى دورة الألعاب الأولمبية الصيفية المقبلة /طوكيو 2020/.

وحسب التصنيف المتقدم للمنتخب القطري، الذي يحل في المركز الرابع عالميا، سيستثنى العنابي من المشاركة في المراحل الأولى من البطولة على أن يبدأ مبارياته فيها في الأدوار الرئيسية المتقدمة.

وتأتي هذه المشاركة بعد أن توج المنتخب القطري أمس الأول /الأحد/، بالميدالية الفضية لبطولة جولة “سوتشي” العالمية ذات التصنيف /4 نجوم/ التي أقيمت في روسيا بعد أن حل في المركز الثاني عقب خسارته في المباراة النهائية بنتيجة (1 / 2 ) أمام منتخب بولندا المكون من بيوتر كانتور وبارتوش لوسياك.

وكان المنتخب القطري قد ضمن التأهل إلى دورة الألعاب الأولمبية المقبلة /طوكيو 2020/، وذلك لتقدمه في التصنيف الدولي للمنتخبات المتأهلة مباشرة إلى الأولمبياد الصيفي.

وسبق للمنتخب القطري الفوز بالميدالية الذهبية للجولة الثالثة من بطولة /كانكون/ العالمية التي اختتمت في المكسيك بداية الشهر الجاري، من ثلاث جولات وحصل فيها على الميدالية الفضية في الجولتين الأولى والثانية منها.

ويتطلع المنتخب للتقدم في التصنيف العالمي للمنتخبات الوطنية من خلال مشاركته في جولة /أوسترافا/، وذلك قبل مشاركته المقبلة في أولمبياد /طوكيو 2020/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format