additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Historic Jump for Qatar’s Beach Volleyball Team in World Rankings

قفزة تاريخية للمنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية في التصنيف الدولي

QNA

Doha: The International Volleyball Federation (FIVB) announced today that the Qatari beach volleyball team, consisting of the duo Cherif Younousse and Ahmed Tijan, made a big leap in the international standings, as it came in fourth overall with 5520 points behind Norway, Russia, and Brazil.

The Qatari team won yesterday the silver medal in the 4-star Sochi World Tour Championship, which concluded in Russia with the participation of 62 teams from 27 countries. Qatar lost the final 1-2 to Poland.

The Qatari team qualified for the upcoming postponed Olympic Games in Tokyo, where they will rank third.

The Qatari team had already won the gold medal for the third round of the Cancun World Championship, which concluded in Mexico at the beginning of this month. The team also won the silver in the first and second rounds of it. 

قنا

لوزان: أعلن الاتحاد الدولي للكرة الطائرة، اليوم، أن المنتخب القطري الأول للكرة الطائرة الشاطئية، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، حقق قفزة كبيرة في التصنيف الدولي، حيث جاء في المركز الرابع عالميا برصيد 5520 نقطة خلف منتخبات النرويج وروسيا والبرازيل الحاصلة على المراكز من الاول حتى الثالث تواليا.

ويشار الى ان المنتخب القطري توج أمس /الأحد/ بالميدالية الفضية لبطولة جولة سوتشي العالمية ذات التصنيف /4 نجوم/ التي اختتمت في روسيا بمشاركة 62 فريقا من 27 دولة، بعد ان حل في المركز الثاني، عقب خسارته في المباراة النهائية بنتيجة (1 / 2 ) أمام منتخب بولندا المكون من بيوتر كانتور ، وبارتوش لوسياك.

وكان المنتخب القطري ضمن التأهل إلى دورة الألعاب الأولمبية المقبلة المؤجلة /طوكيو 2020/ وذلك لتقدمه في التصنيف الدولي للمنتخبات المتأهلة مباشرة الى الاولمبياد المقبلة، حيث يحل حاليا في المركز الثالث.

وسبق للمنتخب القطري الفوز بالميدالية الذهبية للجولة الثالثة من بطولة /كانكون/ العالمية التي اختتمت في المكسيك بداية الشهر الحالي، من ثلاث جولات وحصل فيها على الميدالية الفضية في الجولتين الأولى والثانية منها.

ويتطلع المنتخب للتقدم في التصنيف العالمي للمنتخبات الوطنية من خلال مشاركته في جولة /أوسترافا/ التشيكية التي تقام في بداية شهر يونيو المقبل، وذلك قبل مشاركته المقبلة في دورة الألعاب الأولمبية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button