additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

WhatsApp announces surprise over plan to accept updates

واتساب يعلن عن مفاجأة بشأن خطة قبول التحديثات

WhatsApp has announced that it is backing away from the latest stage of its plan to deny users specific features in the app to force them to accept the controversial privacy updates policy.

“Given recent discussions with various authorities and privacy experts, we want to make it clear that we will not limit the functions of how WhatsApp works for those who have not yet accepted the update,” a WhatsApp spokesman said in a statement to The Verge yesterday, adding that “this is the plan that goes ahead indefinitely,” Sputnik said.

Earlier in May, WhatsApp said users would lose their features over time if they did not accept its new privacy policy by May 15.

WhatsApp threatened that users who rejected its new privacy policy would not be able to access the chat list, but would still be able to answer calls, and if notifications were turned on, messages would be sent, but after a few weeks of limited functionality, users would not be able to receive incoming calls and notifications, and the app would stop sending messages and calls

WhatsApp’s new privacy policy has been a source of controversy for months, raising global concerns that the popular instant messaging app will begin sharing more personal user data with its Company Facebook, but WhatsApp stressed that this is not the case, although updating its policy relates to messages sent to companies through it, which may be stored on Facebook servers.

أعلن “واتساب”، تراجعه عن آخر مرحلة في خطته المتعلقة بحرمان المستخدمين من ميزات محددة في التطبيق لإجبارهم على قبول سياسة تحديثات الخصوصية المثيرة للجدل .

وفي مفاجأة من التطبيق الأمريكي المملوك لفيسبوك، قال متحدث باسم واتساب في بيان لموقع “ذا فيرج”، أمس، إنه “نظراً للمناقشات الأخيرة مع مختلف السلطات وخبراء الخصوصية، نريد أن نوضح أننا لن نحد من وظائف كيفية عمل “واتساب” لأولئك الذين لم يقبلوا التحديث بعد”، مؤكداً أن “هذه هي الخطة التي تمضي قدماً إلى أجل غير مسمى”، بحسب موقع سبوتنيك.

وفي وقت سابق من شهر مايو الجاري، قال “واتساب” إن المستخدمين سيفقدون ميزاتهم مع مرور الوقت، إذا لم يقبلوا سياسة الخصوصية الجديدة الخاصة به بحلول 15 مايو.

وهددت أن المستخدمين الرافضين لسياسة خصوصيتها الجديدة لن يتمكنوا من الوصول إلى قائمة الدردشة، لكنهم سيظلون قادرين على الرد على المكالمات، وفي حال تشغيل الإشعارات فسيتم إرسال الرسائل، إلا أنه وبعد بضعة أسابيع من محدودية الوظائف، لن يتمكن المستخدمون من تلقي المكالمات والإشعارات الواردة، وسيتوقف التطبيق عن إرسال الرسائل والمكالمات.

وكانت سياسة الخصوصية الجديدة لتطبيق “واتساب” مصدراً للجدل لعدة أشهر، وأثارت مخاوف عالمية من أن يبدأ تطبيق المراسلة الفوري الشهير في مشاركة المزيد من بيانات المستخدمين الشخصية مع شركته “فيسبوك”، لكن شدد “واتساب” على أن هذا ليس هو الحال، على الرغم من أن تحديث سياسته يتعلق بالرسائل المرسلة إلى الشركات من خلاله، والتي قد تكون مخزنة على خوادم “فيسبوك”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format