additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

India: Wedding in mid-air to escape Covid-19 restrictions

الهند: حفل زفاف في الجو هرباً من قيود كورونا

Since the beginning of the Covid-19 pandemic in the world and the beginning of state restrictions on citizens to reduce the spread of Covid-19 and eliminate the virus, some individuals have resorted to behaviors to circumvent restrictions.

In this case, an Indian couple held their wedding on an air plane with more than 160 guests to avoid the general closure rules imposed to contain the Coronavirus.

The couple booked a flight on a Boeing 737 from Madurai, India, to get married on board with 160 friends and family members on Sunday.

Tamil Nadu, from which the flight took off, is under lockdown restrictions, with weddings limited to 50 guests.

“Airport authority officials were not aware of the mid-air wedding,” an airport official said.

India’s health system, which lacks basic resources, is at risk of Covid-19 as the Indian strain spreads and the number of infections and deaths increased over the past period.

منذ بداية جائحة كورونا في العالم وبدء فرض الدول قيود على المواطنين للحد من انتشار فيروس كوفيد-19 والقضاء على الفيروس، لجأ بعض الأفراد إلى سلوكيات للالتفاف على القيود المفروضة.

وفي هذه الحالة، أقام زوجان هنديان حفل زفاف على متن طائرة في الجو مع أكثر من 160 ضيفا لتجنب قواعد الإغلاق العام المفروضة بهدف احتواء فيروس كورونا.

وقام الزوجان بحجز رحلة طيران على متن طائرة بوينغ 737 من مدينة مادوراي بالهند، وتزوجا على متنها بحضور 160 شخصا من الأصدقاء والعائلة يوم الأحد.

وتخضع ولاية تاميل نادو، التي انطلقت منها الرحلة لقيود الإغلاق حيث تقتصر حفلات الزفاف على 50 ضيفا.

وقال مسؤول بالمطار إن “مسؤولي هيئة المطار لم يكونوا على علم بحفل الزواج الذي جرى في الجو”.

ومن الجدير بالذكر أن النظام الصحي في الهند والذي يفتقر إلى الموارد الأساسية يواجه خطر فيروس كورونا مع انتشار السلالة الهندية وارتفاع عدد الإصابات والوفيات خلال الفترة الماضية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
5
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format