additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

UEFA fines Ibrahimovic 50,000 euros

“يويفا” يغرم إبراهيموفيتش ٥٠ ألف يورو

Reuters

European soccer’s ruling body UEFA fined AC Milan’s Swedish striker Zlatan Ibrahimovic 50,000 euros ($61,000) on Wednesday for breaking the rules by having a financial interest in a betting company.

Milan were also warned and fined 25,000 euros for violating the same article of UEFA’s disciplinary regulations.

“The Chairman of the UEFA Appeals Body also issued Mr. Ibrahimovic with a directive aimed at ceasing the player’s association with the relevant betting company,” UEFA said in a statement.

Swedish newspaper Aftonbladet reported in April that Ibrahimovic, 39, is a part-owner of the Malta-based betting company Bethard who he teamed up with in 2018.

FIFA’s Code of Ethics state a player cannot have interests in entities or companies that “promote, broker, arrange or conduct betting, gambling, lotteries or similar events or transactions connected with football matches and competitions”.

Ibrahimovic last month signed a one-year contract extension with Milan.

رويترز

ميلانو: عاقب الاتحاد الأوروبي لكرة القدم (يويفا) الأربعاء السويدي زلاتان إبراهيموفيتش مهاجم ميلان بغرامة مالية قدرها 50 ألف يورو (61 ألف دولار) لخرقه القواعد لتحقيق مصلحة مالية في شركة مراهنات.

كما حذر يويفا ميلان، وغرمه 25 ألف يورو بسبب المخالفة ذاتها.

وقال يويفا في بيان: “أصدر رئيس هيئة الاستئناف التابعة للاتحاد الأوروبي كذلك توجيهاً للسيد إبراهيموفيتش يهدف إلى وقف ارتباط اللاعب بشركة المراهنة ذات الصلة”.

وذكرت صحيفة “أفتونبلادت” السويدية في أبريل/نيسان، أن إبراهيموفيتش البالغ عمره 39 عاماً شريك في شركة “بتهارد” للمراهنات التي تتخذ من مالطا مقراً، والتي تعمل معه منذ 2018.

وتحظر لوائح النزاهة بالاتحاد الدولي (الفيفا) على اللاعبين أن تكون لهم مصالح في كيانات أو شركات “تروج أو تتوسط أو تنظم أو تجري المراهنات أو القمار أو اليانصيب أو ما شابه، أو المعاملات المماثلة المرتبطة بمباريات وبطولات كرة القدم”.

ومدد إبراهيموفيتش الشهر الماضي عقده لعام واحد مع ميلان.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
3
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format