additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Conte Parts Ways with Inter Milan

المدرب أنطونيو كونتي يغادر إنتر ميلان الإيطالي

QNA

Rome: Italian club Inter Milan today officially announced the departure of its coach, Antonio Conte, following a mutual agreement between the two parties, days after leading him to his first title in the Italian Football League since 2010.

In a statement published on its official website, the club said: “Inter confirms that it reached an agreement with Coach Conte to terminate his contract by mutual consent, thanking him for the exceptional work he did, which culminated with the crowning of the nineteenth league title.”

It is noteworthy that there remains a year in the contract of Conte, who arrived at Inter Milan in May 2019, under which he receives 12 million euros (USD 14 million) per season. He mentioned that Conte’s departure was due to his objection to Stephen Chang, the club’s president, with regard to giving up salaries and selling stars next summer. 

قنا

روما: أعلن نادي إنتر ميلان الإيطالي اليوم رسميا عن مغادرة مدربه أنطونيو كونتي إثر اتفاق متبادل بين الطرفين، بعد أيام من قيادته إلى لقبه الأول في الدوري الإيطالي لكرة القدم منذ 2010.

وقال النادي في بيان نشره على موقعه الرسمي إن “/إنتر/ يؤكد أنه توصّل إلى اتفاق مع المدرب كونتي لإنهاء عقده بالتراضي، شاكرًا إياه على العمل الاستثنائي الذي قام به وبلغ ذروته مع التتويج باللقب التاسع عشر في الدوري”.

يشار الى انه يتبقى عام على نهاية عقد هذا المدرب الذي وصل إلى فريق انتر ميلان في مايو 2019، يتقاضى بموجبه 12 مليون يورو (14 مليون دولار) في الموسم. وذكر أن رحيل كونتي يعود إلى اعتراضه على سياسات ستيفن تشانج، رئيس النادي، الخاصة بالتخلي عن الرواتب وبيع النجوم في الصيف المقبل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format