additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

U.S. Military Discovers “Strange Objects” Moving Underwater!

الجيش الأمريكي يكتشف “أجسامًا غريبة” تتحرك تحت الماء!

According to The Mirror, the U.S. Navy has discovered mysterious underwater “fast-moving objects”, and said experts as well as modern technology have not been able to explain this.

According to the site, U.S. submarines, using sonar devices, were able to detect unidentified moving objects, but did not specify the location and time of the incident, RT reported.

The data emerged a week after a video was released, in which a black object appeared next to the USS Omaha. According to the website, the Pentagon confirmed that the incident occurred in 2019.

According to The Mirror, footage of these unidentified objects appeared online against the backdrop of the investigation, which will be concluded by Director of National Intelligence James Woolsey presenting a report to The Congress in June.

Earlier, Woolsey announced that U.S. military pilots were in constant contact with mysterious objects moving in the air, some of which were very similar to flying saucers. According to him, these contacts have been censored, but Washington has recently changed its approach and has begun to discuss the issue more openly.

قال موقع The Mirror البريطاني، إن البحرية الأمريكية اكتشفت “أجساما سريعة الحركة” غامضة تحت الماء، وذكرت أن الخبراء وكذلك التكنولوجيا الحديثة لم يتمكنوا من تفسير ذلك.

ووفقا للموقع، تمكنت الغواصات الأمريكية بواسطة أجهزة السونار، من رصد أجسام متحركة مجهولة الهوية. ولكنه لم يحدد تحديد مكان وزمان الحادث، بحسب “RT”.

وظهرت هذه المعطيات بعد أسبوع من نشر مقطع فيديو، ظهر فيه جسم أسود بجوار السفينة الحربية الأمريكية USS Omaha. ووفقا للموقع، أكد البنتاغون أن الحادث وقع في عام 2019.

وأوضح موقع The Mirror، أن لقطات هذه الأجسام مجهولة الهوية ظهرت على الإنترنت على خلفية التحقيق، الذي سيقوم في ختامه مدير الاستخبارات الوطنية جيمس وولسي، بتقديم تقرير إلى الكونغرس في يونيو.

في وقت سابق أعلن وولسي أن الطيارين العسكريين الأمريكيين على اتصال مستمر بأجسام غامضة تتحرك في الجو، وبعضها يشبه إلى حد بعيد الصحون الطائرة. ووفقا له، تم فرض طابع السرية على هذه الاتصالات، لكن واشنطن غيرت نهجها مؤخرا وبدأت بمناقشة هذا الموضوع بشكل أكثر انفتاحا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format