additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

EAA discusses Impact of Latest Occupation’s Attacks on Palestinian Youth’s Right to Education

التعليم فوق الجميع تناقش تأثير الهجمات الأخيرة على حق الشباب الفلسطيني في التعليم

QNA

Doha: Education Above All (EAA) Foundation held two interactive virtual sessions following the recent attacks on the Palestinian territories, in cooperation with Qatar Fund for Development (QFFD), United Nations Development Programme (UNDP), the United Nations Population Fund, MENA youth humanitarian training program and the Luminus Technical University College (LTUC).

The first session discussed the impact of recent tragic developments in Palestine on the daily lives of youth, education and their hope for the future, and the difficulty of returning to school after losing classmates and turning schools into shelters for families who lost their homes. While the second session, organized by the Reach Out to Asia Program (ROTA), affiliated to EAA Foundation, in cooperation with MENA youth humanitarian training program, has discussed: Global citizenship for youth at work – Solidarity to protect the right to a good life in Palestine, in which speakers from Palestine, Qatar, Yemen and Tunisia shed light on the importance of securing the United Nations’ sustainable development goals to support the right to a decent life.

Discussions also touched on the topic of global citizenship as a tool for engaging youth to participate effectively in global issues that affect their lives and their communities.

The discussions also talked about the urgent need to protect education from attacks to ensure the right of every child to a quality, safe, comprehensive and equitable education. The protection of the right to education from attacks is part of the global advocacy efforts of the EAA Foundation as part of the #Together_Protect_Education campaign, which calls for an end to impunity for violations of international law related to education.

This campaign recognizes that supporting the coming generation in education is the most effective way to reduce poverty, achieve economic growth and create peaceful and just societies. 

قنا

الدوحة: عقدت مؤسسة التعليم فوق الجميع، جلستين تفاعليتين عبر تقنية الاتصال المرئي في أعقاب الهجمات الأخيرة على الأراضي الفلسطينية، بالتعاون مع صندوق قطر للتنمية وبرنامج الأمم المتحدة الإنمائي، وصندوق الأمم المتحدة للسكان، والبرنامج التدريبي لبناء قدرات الشباب في العمل الإنساني في منطقتي الشرق الأوسط وشمال افريقيا وكلية /لومينوس/ الجامعية التقنية.

ناقشت الجلسة الأولى، التي عقدت تحت بعنوان /الطالب هو مجرد طالب ويجب حماية جميع الطلاب/، تأثير التطورات المأساوية الأخيرة في فلسطين على حياة الشباب اليومية والتعليم وأملهم في المستقبل وصعوبة العودة إلى الدراسة بعد فقدان الزملاء في الفصل وتحول المدارس إلى ملاجئ للعائلات التي فقدت منازلها، بينما ناقشت الجلسة الثانية التي نظمها برنامج أيادي الخير نحو آسيا /روتا/، التابع لمؤسسة التعليم فوق الجميع، بالتعاون مع صندوق الأمم المتحدة للسكان والبرنامج التدريبي لبناء قدرات الشباب في العمل الإنساني في الشرق الأوسط وشمال إفريقيا، موضوع /المواطنة العالمية للشباب في العمل – التضامن لحماية الحق في حياة جيدة في فلسطين/، حيث شارك فيها متحدثون من فلسطين وقطر واليمن وتونس، وألقت الضوء على أهمية تأمين أهداف التنمية المستدامة للأمم المتحدة لدعم الحق في حياة كريمة.

كما تطرقت المناقشات إلى موضوع المواطنة العالمية كأداة لإشراك الشباب، للمشاركة بفعالية في القضايا العالمية التي تؤثر على حياتهم ومجتمعاتهم.

ومن خلال نهج يركز على الشباب إزاء التطورات الراهنة في المنطقة، ألقت المناقشات الضوء على الحاجة الملحة لحماية التعليم من الاعتداءات لضمان حق كل طفل في التعليم الجيد الآمن والشامل والمنصف، حيث تعد حماية الحق في التعليم من الاعتداءات، جزءا من جهود المناصرة العالمية التي تبذلها مؤسسة التعليم فوق الجميع في إطار حملة #معا_لحماية_التعليم، والتي تدعو إلى وضع حد للإفلات من العقاب على انتهاكات القانون الدولي المتعلقة بالتعليم.

وتدرك الحملة أن دعم الجيل القادم في التعليم هو الوسيلة الأكثر فعالية للحد من الفقر وتحقيق النمو الاقتصادي وخلق مجتمعات سلمية وعادلة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format