additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📚Education

Qatar National Library to reopen from May 30

مكتبة قطر الوطنية تفتح أبوابها مجدداً اعتباراً من ٣٠ مايو

Doha: The Qatar National Library has announced that it will reopen on Sunday, May 30 and visitors will be allowed through appointments.

The Library in its Twitter said that visitors will be allowed from Sunday to Thursday from 8am to 8pm and will be closed during the weekend.

“We are delighted to welcome you back” QNL said in a Tweet.

“We are excited to see you again at the Library starting Sunday, 30 May 2021! We will be open from Sunday to Thursday from 8:00 AM – 8:00 PM & closed on the weekend. Visits are currently by appointment only, with safety measures in place,” it said.

The Library in its website mentioned that a link to the reopening measures and visit booking/book request form will be published soon.

الدوحة: أعلنت مكتبة قطر الوطنية إعادة افتتاحها يوم الأحد الموافق 30 مايو الجاري ، وسيسمح بالزيارات من خلال المواعيد.

وصرّح أمينو المكتبة على موقعها على تويتر إنه سيتم السماح للزوار من الأحد إلى الخميس من الساعة 8 صباحاً حتى 8 مساءً وسيتم إغلاقها خلال عطلة نهاية الأسبوع.

وغرّدت مكتبة قطر الوطنية على تويتر “يسعدنا أن نرحب بكم مرة أخرى”.

“ويسعدنا رؤيتكم مرة أخرى في المكتبة ابتداءً من يوم الأحد ، 30 مايو 2021! ستفتح المكتبة أبوابها من الأحد إلى الخميس من الساعة 8:00 صباحاً حتى 8:00 مساءً وستغلق في عطلة نهاية الأسبوع. الزيارات في الوقت الحالي عن طريق المواعيد المسبقة فقط، مع اتخاذ تدابير السلامة في المكان”.

وذكرت المكتبة في موقعها على شبكة الإنترنت أنه سيتم قريبا نشر رابط لتدابير إعادة الافتتاح ونماذج طلب/حجز الزيارات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format