additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Messi decides to stay in Barcelona

ميسي يقرّر البقاء في برشلونة

beIN SPORTS

Doha: A beIN SPORTS correspondent has learned from reliable sources that Argentine star Lionel Messi has decided to continue with Barcelona.

BeIN SPORTS has previously been singled out for positive signs that the Argentine star footballer will remain at FC Barcelona.

Messi’s future was uncertain amid the tension between Pulga and the Spanish team over the past few years.

The Argentine football star, whose contract expires on June 30th, aspires to continue with the Catalan club, especially since he is fully aware of the determination of the club’s president Joan Laporta to prepare a competitive team capable of fighting for the Champions League next season, and Messi wants to represent the shirt of one European team, the “Barça”.

Messi notified the Management of The Blaugrana on 25 August 2020 of his desire to leave the Catalan club, but the club forced him to stay because of the penalty clause of 700 million euros in his contract and the possibility of referring the matter to the court, forcing him to stay because he did not want to go to court with his childhood club.

beIN SPORTS

الدوحة: علم مراسل beIN SPORTS من مصادر موثوقة أن النجم الأرجنتيني ليونيل ميسي قرّر الاستمرار في برشلونة .

وكانت beIN SPORTS قد انفردت سابقاً بخبر وجود مؤشرات إيجابية حول بقاء الساحر الأرجنتيني في نادي برشلونة.

وكان مستقبل ميسي غامضاً في ظل التوتر الذي ساد العلاقة بين “البولغا” والفريق الإسباني خلال الصائفة الماضية.

النجم الأرجنتيني الذي ينتهي عقده في الثلاثين من يونيو المقبل يطمح إلى المواصلة مع النادي الكاتالوني خصوصا وأنه يدرك تماما عزيمة رئيس النادي جوان لابورتا على تحضير فريق تنافسي قادر على الصراع على لقب دوري أبطال أوروبا الموسم المقبل، كما يرغب ميسي في حمل قميص فريق أوروبي واحد وهو “البارصا”.

يذكر أنّ ميسي أخطر إدارة البلوغرانا في 25 آب/أغسطس 2020 عن رغبته في الرحيل عن النادي الكاتالوني، إلا أن النادي أجبره على البقاء لوجود الشرط الجزائي في عقده البالغ 700 مليون يورو وإمكانية إحالة الأمر إلى المحكمة، ما أجبره على البقاء لعدم رغبته في اللجوء إلى القضاء مع نادي الطفولة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format