additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

Twitter opens verification process to the public

تويتر يتيح ميزة توثيق الحسابات للجمهور

Twitter is rolling out its new verification process that allows anyone from the general public to apply for the blue badge for the first time since 2017.

To apply, user accounts must be “authentic notable, and active” and belong to one of these six categories: government; companies, brands and organizations; news organizations and journalists; entertainment; sports and gaming; activists, organizers, and other influential individuals.

In addition to the category-specific eligibility criteria, accounts must have a profile name, a profile image, a confirmed email address and a phone number. Accounts must also be active within the last six months and have a record of adherence to the Twitter rules.

Sarah Husain, who works in policy at Twitter, admitted during a press briefing that the platform had not been consistent and transparent about the people it was verifying and users found the process to be arbitrary and confusing, leading to the need for a new approach and policy.

The process started in November 2020 with research and public feedback surveys, which informed the policy that was launched at the end of last year. It was implemented in January 2021 with verified accounts not meeting the criteria automatically losing their blue badge. Husain said that Twitter recognizes there may be risks associated with the new process, so the platform will continually audit and update the policy this year.

On Thursday Twitter started rolling out the verification application for users. The option to apply will appear in the Account Settings where users can click on Request Verification.

Later in the year, the platform plans to add more categories for verification, including academics, scientists and religious leaders.

Twitter also plans to launch new account types such as automated and memorial accounts.

Automated Accounts or bots are not all bad and can be useful to users but only if it’s made clear that these accounts are legitimate and automated. Twitter is planning to build a new account type to distinguish bots from humans as well as legitimize the good ones from the nefarious ones, said B Byrne, Twitter’s product lead for profiles and identity.

Memorial Accounts have been a topic of discussion for some time now, and Twitter is recognizing the importance of preserving the account of someone who has passed away. The launch of this account type will be accompanied by an updated policy for memorialization.

أعلن تويتر الخميس الماضي عن إعادة تفعيل برنامج التوثيق الجديد ومراجعة طلبات التوثيق العامة. وكانت الشركة على مدار الأشهر الماضية قد عملت على توضيح معايير أهلية التوثيق وأطلقت سياسة جديدة بناءً على مقترحات الجمهور بعدة لغات.

وبدأ تويتر في تطبيق هذه السياسة عن طريق إزالة شارة التوثيق تلقائياً من الحسابات التي لا تفي بالمعايير المحدثة للتوثيق، مثل الحسابات غير النشطة أو غير المكتملة.

وأشارت المنصة في بيان لها، إلى أن طرح برنامج التوثيق الجديد يعتبر بمثابة المرحلة التالية في خططها لتوفير المزيد من الشفافية والمصداقية والوضوح لعملية التوثيق والتي تساعد الأشخاص على فهم من يتفاعلون معهم على تويتر، وفقاً لموقع سي إن إن.

ماذا يعني أن يكون حسابك موثقاً؟

تعد الشارة الزرقاء إحدى الطرق لتمييز الحسابات الأصلية التي تحظى باهتمام كبير بين الجمهور، حيث تمنح الأشخاص على تويتر مزيداً من السياق حول الأشخاص الذين يجرون محادثات معهم حتى يتمكنوا من تحديد ما إذا كانوا جديرين بالثقة.

ومع إطلاق برنامج التوثيق الجديد، ستقدم المنصة إرشادات جديدة للحسابات الموثقة على تويتر. ويجب أن تتبع جميع الحسابات، بما في ذلك الحسابات الموثقة، قوانين تويتر. كما أعلنت الشركة أنه سيتم إزالة الشارة الزرقاء من الحسابات الموثقة التي تنتهك قوانين تويتر بشكل متكرر.

الفئات المؤهلة للتوثيق، بحسب تويتر، هي:

– الحسابات الحكومية

– الشركات والعلامات التجارية والمنظمات

– المؤسسات الإخبارية والصحفيون

– وسائل الترفيه

– الرياضة والألعاب

– النشطاء والمنظمون وغيرهم من الأفراد المؤثرين

وبالإضافة إلى معايير الأهلية السابقة، يجب أن يكون الحساب المتقدم بطلب التوثيق كاملاً، مما يعني أن لدية اسم مستخدم وصورة وعنوان بريد إلكتروني مؤكد ورقم هاتف. كما يجب أن يكون الحساب نشطاً خلال الأشهر الستة الماضية وله سجل بالالتزام بقوانين تويتر.

كيف يمكنك التقدم بطلب توثيق حساب؟

أشار تويتر، إلى أنه خلال الأسابيع القليلة المقبلة، سيظهر بالتدريج لدى جميع الحسابات خيار طلب التوثيق في علامة التبويب “إعدادات الحساب”.

وبمجرد إرسال الطلب، سيتم الرد عليه عبر البريد الإلكتروني في غضون أسبوع إلى 4 أسابيع، إما بتوثيق الحساب أو بإعلام المتقدم أن الحساب لم يستوف معايير التوثيق. وفي حال تمت الموافقة على الطلب، ستظهر الشارة الزرقاء تلقائياً على الحساب. أما في حال رفض الطلب، فيمكن للأشخاص من إعادة تقديم طلب التوثيق مرة أخرى بعد 30 يوماً.

وكشفت الشركة عن نيتها إطلاق أنواع حسابات جديدة في الأشهر القليلة المقبلة كالحسابات الآلية والحسابات التذكارية، مشيرة إلى أنها تسعى أيضاً لإجراء تحسينات على الملف الشخصي للسماح للأشخاص بالتعبير عن أنفسهم بشكل أفضل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format