additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Atletico Madrid Wins La Liga Title

أتلتيكو مدريد يتوج بلقب الدوري الإسباني

QNA

Madrid: Atletico Madrid won La Liga title following a 2-1 victory over Valladolid on Saturday.

Oscar Plano opened the scoring in the 18th minute for Valladolid. Angel Correa leveled the game for Atleti in the 57th minute.

Luis Suarez scored the winning goal for Atletico Madrid in the 67th minute to seal the three points and La Liga title for his side.

Atletico raised their tally to 86 points, two points ahead of Real Madrid, who defeated Villareal 2-1 on Saturday. 

قنا

مدريد: توج فريق اتلتيكو مدريد، يوم الأمس، بلقب الدوري الاسباني لكرة القدم، عقب فوزه على مضيفه بلد الوليد بنتيجة (2 / 1) في المباراة التي جرت بينهما ضمن الجولة الـ38 والأخيرة من الدوري، والتي شهدت أيضا فوز منافسه الوحيد على اللقب ريال مدريد على فياريال (2 / 1).

وأنهى بلد الوليد الشوط الأول لصالحه بهدف سجله أوسكار بلانو في الدقيقة 18، ورد أتلتيكو في الشوط الثاني بهدفين سجلهما آنخل كوريا ولويس سواريز في الدقيقتين 57 و67 .

وأنهى فريق المدرب الأرجنتيني دييغو سيميوني الدوري برصيد 86 نقطة، أمام جاره ريال مدريد صاحب الوصافة الذي رفع رصيده إلى 84 نقطة بعد فوزه على ضيفه فياريال (2-1) في الوقت عينه.

وهذا اللقب هو الأول منذ عام 2014، لأتلتيكو الذي توج اليوم بلقبه الحادي عشر في المسابقة ليعزز مكانه في المركز الثالث بقائمة أكثر الفرق تتويجا بلقب الدوري الإسباني، والتي يتصدرها الريال برصيد 34 لقبا مقابل 26 لقبا لبرشلونة في المركز الثاني.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format