additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle💎 luxury

18th Edition of Doha Jewellery and Watches Exhibition Postponed

تأجيل النسخة الـ١٨ من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات حتى إشعار آخر

QNA

Doha: Qatar National Tourism Council (QNTC) announced today that the 18th edition of the Doha Jewellery and Watches Exhibition (DJWE) has been postponed until further notice due to existing COVID-19 restrictions laid out by the Ministry of Public Health (MoPH).

QNTC said in a press statement that the Council continues to work with MoPH to implement the Qatar Clean Program across hotels and restaurants. The Business Events sector is encouraged to apply for Qatar Clean certification to ensure continued operation, and for the safety of visitors.

QNTC reiterates the requirements for event organizers, whereby approvals must be obtained from the Ministry of Public Health (MoPH) prior to holding exhibitions, conferences and events, and licenses from the Council. 

قنا

الدوحة: أعلن المجلس الوطني للسياحة عن تأجيل النسخة الثامنة عشرة من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات (DJWE) حتى إشعار آخر وذلك تماشيا مع الإجراءات الاحترازية التي أعلنت عنها وزارة الصحة العامة بخصوص التجمعات والفعاليات، ودعما لجهود الدولة في التصدي لجائحة كورونا (كوفيد-19).

وأوضح المجلس، في بيان له اليوم، أنه يجب على منظمي الفعاليات الحصول على الموافقات اللازمة من وزارة الصحة العامة قبل إقامة المعارض والمؤتمرات والفعاليات بالإضافة إلى الحصول على التراخيص اللازمة من المجلس الوطني للسياحة.

ويواصل المجلس الوطني للسياحة العمل مع وزارة الصحة العامة لتطبيق برنامج “قطر نظيفة” في الفنادق والمطاعم، كما يعمل المجلس على تشجيع قطاع فعاليات الأعمال للحصول على اعتماد برنامج “قطر نظيفة” لضمان استمرار العمليات التشغيلية في بيئة آمنة للجمهور والعاملين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format